úterý 2. listopadu 2010

trochu se nudim a přitom mám dost práce..



Tak holčiny.. můj pokoj je fuč a zejtra se maluje. Budu v tom spát jinak to nejde kvůli učení a tak. Snad to zvládnu, celý den otevřené okno (ale bude to schnout a tak když je tam taková zima?). Dneska škola ušla.. lidi co mi vadili mi tolik nevadili protože mi nevadili ostatní a ti mě podrželi :) Když jsem přišla domů, snědla jsem konzervu s makrelou, hodně zeleniny a asi 3 tmavé tousty.. a pak jsem měla dost sušenek. No jsem plná, není mi ale blbě a nevyčítám si nic protože kdybych s tím začla, může se sesypat víc věcí a to co? Nepotřebuju! Každý den budu lepší a lepší, proč by mě měl jiný den vyvést z míry?

Už mám vybraná literární díla, ze kterých budu zkoušená u maturity. Chci vyšší obtížnost protože jsem přeci šikovná.. nebo možná ne, ale radši se našprtám na vyšší než si dávat nižší.. to bych se styděla, dyť chci být překladatelkou! A tak jsem si ta díla dnes "připojovala" k otázkám z češtiny a dělala si poznámky k tomu jak zpracovat třeba Po, na kterého se otázky normálně vůbec neptaj, ale já ho mám ve svém seznamu. A pak jsem udělala úkol do angličtiny (My holidays) a teď si čtu z Bridge. Já čtu anglicky rychle a téhle jednoduché angličtině neni těžké rozumět ale furt mě něco ruší.. vedle v pokoji hraje Nikdo neni dokonalý a já jsem nedokonalá na tolik, abych zavřela dveře :D Takže dělám skoro nic.. měla jsem plán si číst, ale většina čas mi vyprchala na vyklízení pokoje.

A zítra zase budu dávat věci zpět což bude ještě horší protože budu aranžovat a tak.. takže jsem fakt zvědavá jak bude vypadat můj čtvrtek ve škole. Asi moc dobře ne.. jo a zítra mě čeká nacvičování předtančení, tedy možná pokud naše spolužačka choreografka dorazí. A já jsem na takový tanec prkno. Já umim tak leda vrtět zadkem a koukat fascinovaně na jive.. ale nezvládám pohyby nohama.. jsem strašně pomalej člověk. A do toho se samozřejmě stydím za to že mi to nejde a ostatním jo.. a taky obvykle stojím ve předu protože všichni se nahrnou dozadu takže ani nemohu odkoukávat od ostatních a stydím se mnohem víc. No, asi se zejtra sama sobě dost nasměju :-/

5 komentářů:

LamyLucy řekl(a)...

Ahoj, omlouvam se, ze jsem dlouho nepridala komentar, ale precetla jsem vsechny clanky. TY JO, s tou maturitou to musi byt makacka, vic? Ale to zvladnes, verim tomu :) Maturak chapu, i kdyz teda ted nic takoveho neresim, slysela jsem, ze je to pekna "pakarna".
Mam bohuzel malo casu, jinak bych se rozepsala vic, ale urcite dej vedet, jak ti dopadl pokojicek :) :)

B.e řekl(a)...

máš pravdu. asi bude lepší, když zavřu pusu, budu ráda, že je to "lehký" a hlavně udělám co se po mě chce xD
no jé, spaní v tom smradu a ještě zimě.. nezávidím ti to. pamatuju se jak jsem si tady já "hrála" po stěhování. aranžovala jsem třeba i ve 4 ráno a sousedi sena mě dívají křivě ještě teď xD choreografie na maturiťák byla makačka, ale nakonec mě to bavilo a to jsem taky celkem dřevo, ale my jsme teda byli poskládaní od těch nejlepších po nejhorší a nevím jestli to bylo nejšťastnější, protože pohled zvrchu ty "neuměly" odhalí a pak to vypadá jako, že první řady tancují a konec dělá křoví xD

*** řekl(a)...

na maturáku jsem byla jen jednou a to ségřině, a vypadalo to moc hezky. Dopadne to dobře, neboj :)
Barva doufej, že uschne :) ale myslím že jo, když se jí nechá čas. Můj tatínek by dělal (vlastně on je xD) děsně chytrýho a řekl by, že v takovém počasí bude usychat poooomalu :), ták se moc nenadýchej a taky nenastydni s otevřeným oknem :)

little-a řekl(a)...

Obdivuju a zároveň chválím tvůj přístup.. je dobře, že si nic nevyčítáš :) To pak jde hubnutí lépe :) :)
Ono s pozitivní energií jde pak všechno lépe.. tak na lepší dny ♥

my xxl řekl(a)...

Tyjo, všichni se nějak pustili do malování... Už jseš asi čtvrtá za tenhle týden :D
Jinak .. Na naší škole nemáme žádný předtančení,hrozně mě to štve, protože to je vdžcyky uplně dokonalý.. na bejvalý škole jsme měli i Imatrikulaci (podobně jako maturita, akorát pro primány, prostě ostužkování a předtančení primánů).. A to na téhle škole taky není... Ne že by mi tancovat šlo,ale baví mě to a líbí se mi to. Takže takovéhle chvilky si určitě užívej :)))