pátek 5. listopadu 2010

jéé.. nestíhám

Je vymalováno, je to hezký, dejchat se v tom nakonec dalo - táta větral celej den a já jsem přišla domů až v 5. Do té doby jsem byla s E. v restauraci a procházela se po Praze.. výsledkem je nový zelený šátek (k mému kabátku - ten mimochodem už přišel a dneska si ho vemu k sukni :)) a náušnice a dárky pro jednu spolužačku, co mi poslední dobou dost pomáhá, aby mi nehráblo. Večer v tu středu jsem si ještě uklízela a nic nestihla.. a včera jsem ani nemusela chodit do školy ale už vím, že z generální zkoušky maturit mám lepší angličtinu (85% úspěšnost v testech) než v češtině (71% asi), kde se zkoumá hlavně jazykový cit než znalosti.. no a němčina.. test jsem tipováním dala na 50% ale nerozuměla jsem ničemu.

A pak jsem přišla domu, a řekla výsledky rodičům, ty byli šťastný, že naostro to dám, jelikož na němčinu se vykašlu teď.. radši se budu pořádně učit angličtinu (to bych pak mohla mít i víc procent :)) a sedla si k češtině, Národnímu obrození. Řeknu vám, že tohle období je pro mě plné rozporů. Já jsem těm lidem fakt vděčná, že zařídili, abychom byli čechy a ne němci ale jakmile máte z pracovávat období české literatury, je to okamžitě hrozně těžké. A já se to učit musím, protože VŠ.. ale je to dobrý, přeháním to.. já moc rozumím co a jak a proč se tam dělo, ale největší problém je to nějak uchopit.

No a dneska po škole utíkám na gynekologii a budu doufat, že mi pan doktor řekne, že už to nevypadá tak bledě (furt se mu něco na mně nelíbí a předepisuje mi nějaké věci pro prevenci) a v půl sedmé si sednu na bus do Liberce a v sobotu ho prochodím po těch kopcích a po obědě v neděli odjedu :( mrzí mě že s ním nemohu být dýl, ale ani nechci. Chci vše stihnout, chci se učit a chci si číst. Netrápí mě to, ale chci být dobrá, a nestydím se říct, že chci peníze a to jde ruku v ruce s tím, jak dobrá budu.

2 komentáře:

*** řekl(a)...

Ták gratuluju ke generálce :) koukám, že máš pěkně napilno a hezky naplánováno,ale to je dobře než dyž člověk neví kam co dřív..a dobře že se ti nedýchalo špatně :)

little-a řekl(a)...

Tak to jsem ráda, že s eta generálka povedla :)
Já osobně miluju, když každou minutu mám naplánovanou tak, že vlastně nestíhám. To co doopravdy nesnáším je nuda!