neděle 7. listopadu 2010

je to zlý, a nejde o hubnutí



Je to fakt moc zlý :( přes týden jsem jedla celkem dost.. no hlavně sladké. V pátek jsem se přežrala sušenkama ale poslední jídlo bylo ve 4. Doufala jsem, že to zvládnu a od pondělka pojedu tak jak se má.. šlo jen o sušenky! Nic co by mi mohlo ublížit. A v sobotu ráno jsem začla normálně, T. mi dával malé porce ale po řízku s trochou kaše se mi udělalo fakt nevolno.

Nezvracela jsem, jen to strašně bolelo, nemohla jsem nic, byla to tupá bolest na kterou nepomohl ani prášek, jen marihuana mi trochu pomohla. Na jídlo jsem myslet nedokázala, nenávidím jídlo za to co mi dělá, fakt mi to sere. Večer jsem měla teplotu 37,3° a nevim jestli je to nějaká viróza, mám pocit, že si za to mohu sama. Dneska jsem byla dokonce na záchodě ale mám pocit, že je to furt stejné, jen míň plné.. za celý den jsem vypila jen 2 hnusné džusy, ze kterých moje břicho taky šťastné nebylo.. jakmile něco polknu, začne mě bolet žaludek.. musím mít uplně v háji žaludeční šťávy nebo nevim :(

Doma bylo navařeno, polévka, segedin s knedliky a brambory.. ochutnala jsem z každého sousto a je mi zase blbě. V puse mám příšernou pachuť, břicho bolí a pálí mě žáha. Co se to tam sakra děje? Co je s mym tělem? A když to takhle bude, zvládnu bejt sedm hodin ve škole? Asi bych zajela k doktorce, tohle je děs. Zesláblá se necítím, ale když potřebuju na záchod, těžko si mohu usmyslit, že tam ještě nechci :( A do toho menstruace :( A na gynekologii mi řek, že jestli se nezlepšim, tak mi dá antibiotika a chce abych se nechala očkovat proti rakovině děložního čípku. Já se bojim, že to se mnou nebude dobrý. Strašně se bojim jakýchkoli nemocí.

A co se školou teď nevim, nevím kde začít. Čeká mě jedna maturitní otázka, která je extra dlouhá, měla bych číst, měla bych pracovat na maturitní práci, měla bych se učit Klasicismus a osvícenství a měla bych se učit na psychologii.Taky mám pocit, že bych se měla jít vyzvracet.. nenávidím jídlo.. v pátek ráno jsem měla 63,1 a teď mám 63,2.. co to znamená? Že kvůli jídlu jsem uplně vysátá, místo toho, aby mi pomáhalo a udržovalo při životě. A přitom jsem neudělala nic špatného!!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

no, to vypadá docela vážně. asi bych s tím k doktorovi zašla hele.. nelíbí se mi to. a neni to moc normální. tak to asi bude nejlepší řešení... :/

Blackberry

Becky řekl(a)...

moc mně mrzí že je ti takhle špatně. a doufám že to bude v pořádku a bude to něaká viroza ze které se vyležíš.

na tu svačinu jsem si chtěla dát zeleninu, ale když žádná není tak to nešlo. Ale tak to jedno procento jsem ubrala aby se neřeklo :)

Anonymní řekl(a)...

to by bylo moc hezké, kdybych tě inspirovala :)

Blackberry

Cassie řekl(a)...

Ahoj, máš pěkný blog :) Určitě bys měla jít k doktorovi, jestli je ti takhle.... no jinak hodně štěstí při hubnutí :)

*** řekl(a)...

Dojdi si tam a pak nám dej určitě vědět, mrzí mě to a chci abys byla v pořádku, vůbec to nevypadá hezky podle toho co píšeš.

LamyLucy řekl(a)...

Zlati k doktoru urcite zajdi. Mivala jsem neco podobneho, ne tak hrozne, ale loni v lednu jsem nebyla schopna pozrit nic jineho nez suchy rohlik a banany a piskoty, delali mi i gastroskopii, ale vysledek je proste Precitlively zaludek - nesmim jist tucna a smazena jidla ... a davat pozor na koreni.
Doufam,ze u tebe to bude stejne a nic vaznejsiho.

JInak s maturitou drzim strasne MOC palecky, ty jsi podle me chytra, zmaknes to :):)