pondělí 8. listopadu 2010

tak nakonec zase dobrý


Teda, lhala bych když bych napsala, že se cejtim skvěle, že mě nic nebolí a že mi je po jídle dobře. Ráno jsem vstala s rukou na svých vyloženě vystouplých kyčlích, došla na záchod, svlékla se a zvážila. 61,6 kg. Dobrý, krásný, ale nebyla jsem z toho tolik nadšená jako bych byla bez toho očistce předtím. Dala jsem si ovesnou kaši z pytlíku a 2 bebe. O 10 minut později mě začal bolet žaludek. O 2 hodiny později jsem jela k doktorce. O hodinu později jsem si kupovala enterol - střevní bakterie v prášku a bylo mi řečeno: rýže, brambory, vařená mrkev. A tak zatím, co toto píšu, se mi v hrnci vaří brambora a v druhém už mám jakousi kaši z rýže a mrkve.

Omluvenku mám jen na dnešek a když se nebudu cítit zítra špatně, tak do školy půjdu :( Nechce se mi, protože se nedokážu k ničemu dokopat. Potřebuju nějaký impuls a nemohu ho najít. Nic mě nebaví. Ještě stále nemám v pokoji vše vyloženě uklizené a to mě taky zrazuje od všeho.. Jsem právě ted ve stavu, kdy toho mám udělat strašně moc a nevím kde začít a tak nedělám nic. Demence.

Ten obrázek nahoře je moje tvorba a moje oko. Je to asi tak přesně to co jsem teď já.. zamyšlená, uplně někde mimo a hrozně melancholická. Přijde mi vše šedé a je mi jasné že si musím zase počkat než to přejde, je to podzimem. Těším se alespoň, až bude všude svítit vánoční výzdoba. Je mi jedno jak moc je to komerční, ale aspoń to město někdy vypadá hezky, a líbí se mi i ten shon a jak bývaj prodavačky veselé že maj kšeft a snaží se poradit. Alespoň tak jsem to vnímala minulé roky, snad to nepřejde.

Obědvat budu ve 14:00, v deset jsem si dala jablko a 2 bebe a nechci to tam vršit. Bojim se, že to zas pohnojim a bude to bolet :( Do té doby se budu týrat Romantismem. Knihy z tohodle období mám moc ráda ale.. ale spisovatelé byli až moc plodní na to, aby se dali šprtat. Zase ten kolotoč, beztak tak střevní chřipka by nebyla, kdyby nebylo školy, ten stres všechno zhoršuje.

10 komentářů:

Cassie řekl(a)...

Taky mi stres na začátku roku rozhodil zažívání, takže to znám... hezkej obrázek, pocedl se ti :)

Terry řekl(a)...

Pravidelně mívám na začátku roku a ve stresových situacích ve škole střevní problémy, protože jsem prostě tak nervozní a vystresovaná, že to jinak nejde. Je to holt můj úděl asi.. Snad ti bude brzo líp! A děkuju za povzbuzení, budu se snažit při tom referátu ze sebe vydat to nejlepší a kašlat na ostatní! :)

*** řekl(a)...

Tak jsem ráda, že je to aspon trošku lepší. Obrázek je hezký, ale nějaký veselejší by taky neuškodil :) ne že by se mi nelíbil, jen mi taková nálada taky není příjemná,proto bych ji chtěla zahnat :)

Ceady řekl(a)...

ten obrázek je dokonalý! Jsi šikovná
Přeju Ti, aby Ti bylo co nejdříve dobře!!! Taky mě teď zlobil žaludek...ale naštěstí ne, tak akutně

Ceady řekl(a)...

pomalu /do pár dní/ tam naházím vše, co bylo na prvním videu vidět :)...
škoda, že se ty boty nesrazí :D

Ceady řekl(a)...

malá není :D
přeměřím Ti ji :)

little-a řekl(a)...

Tak to jsemmoc ráda, že už je to víc v pohodě :)
A moc bych ti chtěla poděkovat za komentář..vážně mě zahřál u srdce. Pan R. ví proč to bylo. Brečela jsem mu do telefonu a připadala jsem si jako totální cvok.. no jo no :-/

Ceady řekl(a)...

zrovna jsem narazila na youtube na jamese blunta živě :D tedy jsem happy
a bez tadeáška by mi na stránky ani nikdo nechodil :D

LamyLucy řekl(a)...

Jsem rada, ze ti neni nic vazneho, opravdu !!! :) :) :) To OKO je moc krasny :) :) ... znam ten pocit typu : musim udelat vsechno a nedelam nic, protoze nevim, kde zacit ... to nejak pujde, neboj :) Zvladnes to, staci jen verit sama v sebe a vsechno pujde. Doufam, ze te zaludek zlobit nebude, ja ted objevila rozpustnou vlakninu a tabletky proti nadymani a dneska se mi po tom krasne ulevilo, mela jsem silene bolesti bricha, predpokladam, ze ze smazeneho toustu ... :(
MOC DEKUJU za podporu !!! MOC MOC MOC :) :) ... dneska jdu k poradci, snad mi poradi, co s temi jazyky a tak :) ..

Ceady řekl(a)...

už Ti je líp? :)