úterý 9. listopadu 2010

plná optimismu :)



Jsem v pořádku, byla jsem i ve škole :) trochu mě tam bolelo bříško ale to ještě musím pár dní vydržet. Bylo mi fajn, spolužačky mě rozesmívaly a učení nebylo zlé a navíc mi to dnes slušelo! :D Já ten pocit, že mi něco sluší miluju.. vzala jsem si svoje kotníkové vans, zelené punčocháče, vysoké džínové kraťasy (jsou až po kyčle takže hřejou ledviny :)), mini triko Misfits co nenávidím protože je fakt malé a to je to M ale už vážím méně a k tomuhle se mi hodilo a zelenou košili. Já bych se i ráda vyfotila ale táta má dovolenou a nechci tu kolem něho blbnout :)

Bylo mi řečeno, že jsem zkrásněla. Neasi. :) Myslím, že když někdo zhubne a může si na sebe obléci to o čem dřív jen snil, že se do toho snad jednou nasouká.. to prostě zvýší sebevědomí, smutku zmizí jeden partner v podobě "nenávidím svoje tělo" a navíc já získala taky pocit, že nejsem sama díky vám všem :) Jsem za ty komplimenty ráda ale asi jsem mrcha a neumím si je tolik užít, protože za nimi vidím to úsilí a taky mi je říkaj třeba i holky, co jsou na stejné místě jako jsem byla před nějakou dobou já a prostě mám pocit, že bych jim chtěla radši poradit než jim děkovat. No jo.. doufám že brzy budu u svého konečného cíle, pak se vyfotím, uvidím jak vypadalo těch 10 kil a budu pyšná. Jíst jinak asi už nebudu, to jsem udělala v pátek/sobotu a víme jak to dopadlo..

Tak jak jím se cítím dobře. Nemívám hlad ani pocit vyčerpání, problémy přichází s pokažením jídelníčků a plánů.. nehladovím a týrám se. Ani tu dietu co mám teď držet kvuli střevům nedržím - dnes jsem si do suché rýže s bramborami a mrkví přidala taky kozí sýr. A hned mi to chutnalo! Je mi jedno jestli léčení potrvá déle, protože vím, že když bych několik dní po sobě to samé tak pak s ním všechno na co přijdu a bude to vše od znova. Mrzí mě, že plno holek je schopno vzhlédnout se v aně/mie, vím, že jsem měla stejné myšlenky ale ted už ne.. vím že to jde jinak a přitom to jde skvěle. Už na ty blogy nechci ani chodit, mám z nich strach, že mě to zase chytne ale nechytne. Věřím si. Stejně tak věřím, že brzo budu s hubnutím u konce a budu se už jen udržovat ale nebude jasný cíl a snaha.

A tenhle blog pak asi opustím, nezruším, nechám ho tu kdyby byl znovu potřeba a zároveň bych chtěla založit nový, s fotkami, čistě blogování. Strašně miluju focení, oblečení, miluju učení, jsem blázen a chci se z toho vypisovat. Dyť to teď vidíte :) Takže se ptám, jestli byste mě četly když byste měly čas, jestli do toho mám jít? Ale je to otázka nějakého času.

Jinak, moc bych ráda už začala přidávat nějaké fotky mého oblečení, kosmetiky atd. jak jsem o tom už psala, taky chci vyfotit jak na mně vypadá můj užasný kabátek.. ale nevim jak se k tomu dostanu. Nadcházející dny budu mít snad více času tak už doufám začnu :) Chci fotit neustále ale nevím jak to provést., foťáků mám dost ale bud jsou velké, rozbité nebo je pujčuju T. aby taky něco měl. Ale nechci se dělit, vám se klidně přiznám :P hlavně vánoce si chci nafotit a prostě dokumentovat vše, přijde mi to suprové.

Tak a tohle teď odešlu a půjdu si číst Hlavu 22 a dnešek je asi poslední den co ji budu číst a pak ji odložím abych se mohla vrhnout na něco dalšího. A zítra se probudím o něco lehčí protože jsem jedla ukázkově a taky mě spravedlnost odmění za to, že jsem se tak krásně učila. Dnešek se mi fakt poved :) Doufám, že i vám

8 komentářů:

Cassie řekl(a)...

Ten outfit zní dobře :) Určitě ti to moc slušelo :)

little-a řekl(a)...

Škoda že se nemůžeš vyfotit no.. ale zní to fakt hodně stylově..
Čteš Hellera? jsi můj člověk :)

*** řekl(a)...

To se čte jedna báseň takový veselý článek :) škoda že fotky nejsou, ale jindy se na ně těším. Četla bych tě určitě! mám ráda takové blogy, a ohledně těch pro ana atd..taky když občas pár shlídnu mám pak divné myšlenky..:(
úplně se musím usmívat s Tebou ted :)

my xxl řekl(a)...

jsem ráda že ti je už lépe:)
já moc blogy nečtu, mimo ty vaše, ale na tvůj blog vždycky chodím hrozně ráda, a ejstli budeš mít novej... Samozřejmě že tam budu chodit :) láká mě to jen o tom mluvíš:)

Ceady řekl(a)...

tak kdybys četla poslední stránku :D tak mi dej vědět :D a napiš mi o čem je :D

Ceady řekl(a)...

děkuji :) ulehčila jsi mi práci :)
Vážně děkuju moc!!!

LamyLucy řekl(a)...

Zní to skvěle :) ten outfit musel bejt krásnej :)
Opravdu JSI plná optimismu :) jen tak dál :)
I na novej blog bych jasněže chodila :)))
P.S. Arabsko Izraelská válka je prostě IB téma. Je to jakože my studujem stylem, že si povíme co a jak probíhalo a potom čteme třeba články od Britů, úryvek z Arrafatova proslovu, zápis o sezení z NATO atd.a je to na nás, být objektivní. Je to právě vykládaný tak, aby v tom pokud možno nebyl cítit názor historika, co to psal, nebo se uvádějí pasáže "co o tom řekli Arabi"ové" a "Co o tom řekli Židové" ... Tak já nevím :) co myslíš? Jak by se ti to líbilo? A co řikáš na angličtinu? Vím, že tě zajímají jazyky :)

LamyLucy řekl(a)...

Jo tak je fakt, že já jsem ve třídě jakože angličtina je můj První jazyk a češtinu pak budu mít jako můj "druhej jazyk". Huck Finn je strašně těžkej na přečtení, alw myslím, že zrovna tobě by se líbil. Je na napsaný stylem, jk mluvili "negramotní" takže je to schválně plný chyb... A když taM mluví černoch tak je ro napsaný doslova tak, jak je to slyšet :)) no je to kŕsnej jazyk :) chodíš nemkam na jazykovku? :)