pátek 12. listopadu 2010

miluju second-handy..


Tohle se mi líbí, hlavně někteří chlapci ale to je jedno :) hodně mě to zaujalo ale dál budu psát už jen o sobě a dokonce dodávám i fotky :) A co se jiných než módních věcí týče: pomalu hubnu, škola ujde, už mám přečtenou svoji první povídku v angličitině (J.Joyce - Two Sisters) a rozuměla jsem jí.. nadcházející víkend? Učení, maturitní práce, čtení, maturitní práce.. Hnus a děs a štve mě to :) Ale zvládnu to, snad jo.

Dřív jsem si myslela, že v sekáči najdu zatuchlé oblečení od lidí, co potřebují peníze, hnusné kousky, co už nikdo nechce a obnošené věci. Pitomost. Většina second-handů vykupuje své zboží od obchodů.. většinou nějak porušené nebo neprodané a pokud vykupují od lidí, je to přísná selekce a většinou se to týká jen dětského oblečení. Sehnat second hand kde vám vemou vaše věci, i když jsou neporušené, je dost těžké. Takže pokud jste měly doteď pocit, že sekáče jsou takové, jak jsem popsala výše, tak nejsou. Pokud máte nějaký poblíž nebo o nějakém víte, určitě zkuste zajít. Pokud nejste tak zvyklé hledat, může to být těžké ale to se procvičí. Já většinou vim jakou látku nebo barvu chci takže jedu podle toho :)

Rozřadila bych je typově na dva druhy: ty, které mají cenu za kus - oblečení bývá hezčí, spíš reaguje na momentální módu nebo je na nějakou zaměřen, bývají také dražší (ale stále levnější, než od samotných značek), druhým druhem jsou ty, co mají cenu za váhu - ty mám radši, jelikož mohou vyjít levněji. Jeden takový mám poblíž. Když ho procházím, mám pocit, že jsem ve skříni nějaké slečny z lookbook.nu a zároveň jako bych byla zpátky v osmdesátých/devadesátých letech a byla ve skříni mojí, tehdy módě nerozumějící, sestry a nebo jako když bych teď otevřela skříň babičky. Je tam prostě úplně všechno! Je to můj ráj :)

Problém je samozřejmě hlavně ve velikostech. To zapříčinilo proč mám nakonec jen tři kousky doma. Ale nevadí mi to, protože mi dělají mnohem větší radost než oblečení z běžných obchodů.


Nejoblíbenější nejkrásnější košile :) 57,-


Sukně původně z Takka. Je pohodlná a zezadu je rozparek, ten jsem ale sešila protože je nesnášim.. 120,-



Můj poslední dnešní úlovek. 136,- Průhledné šaty, co jsou mi trochu větší, později je možná přešiju ale zatim ne :) Jsou krásné, hned jsem vytáhla malé černé kraťasy po sestře a jinak asi pod ně budu nosit jen podprsenku. Neni to blbé, že ne? Nic mě totiž nenapadá, zajímavé tílko pod to nemám , ale uvidim, třeba něco seženu. Už se těším až si je někam vemu.. je mi jedno jak na mě lidi budou koukat. Celá škola na mě koukala už v těch vysokých kraťasích ale spolužačky řikaly, že to vypadá super tak doufám že to byly jen závistivé pohledy naplněné inspirací a že s těma šatama to bude stejné :D Vždy jsem chtěla vynikat, ale jen pro vlastní pocit, ne cizí, ty pohledy mi popravdě vadí..

No jakmile jsem přišla domů a najedla se, začala hned zkoušet kombinace a jediná reálná mi vyšla se zelenou košilí. Pro zvětšení klikněte, a zobrazí se v celé své nekráse. Řekněte mi názor, prosím. Normálně budu mít ještě punčochy, ale nechci si je brát když je zase sundám, jen bych je ničila.



A ještě něco. Napadlo mě, jestli se z konopí dělaj jen batikovaná neforemná trika :D tak jsem zadala do googlu a našla poklad! A hned jsem se málem rozplakala z cen. Kdyby politici nebyli blbí, a povolili by místo řepky olejné v Čechách pěstovat průmyslové konopí (tedy bez thc) bylo by to oblečení levnější a bylo by ho spoustu a navíc - ta látka z něj je pevnější.


12 komentářů:

Becky řekl(a)...

ty úlovky jsou super :) ta košile si mi moc líbí :)

ten můj romantismus nakonec dopadl dobře, takže počítám tak s dvojkou :) docela mně bavilo se to učit, protože většinu tch knih jsem četla.. tak je to takové zajmavější ...

*** řekl(a)...

Sekáče mám taky ráda :) jeden velikááánský mám hodně oblíbený,ale většinou jsem v něm strávila aspon hodinu, protože je vážně obrovský, věci jsou tam tříděné podle barvy a rozdělené na kalhoty, trička atd atd. a hlavní + že tam seženu svetřík který přesně chci a takové jelikož začínají být v módě koupím v normálním obchodu třeba za 10ti násobek, což mi přijde trochu na hlavu :)
Jinak děkuji za příspěvek, už asi začnu zase psát :) ale chtěla jsem trochu dokopnout nějaké holky se zamyslet nad tím co mají na sobě rády, přijde mi to dobré a důležité :)
A na té fotce v šatech vypadáš úžasně, krásná postavička, krásné šaty :)

*** řekl(a)...

víš že už mi více lidí řeklo, že jsem roztomilá ? :D ale já nevím, kde to berete :)..Jinak děkuju :)
Jojo sdílím, mě hlavně móda strašně baví a taky se snažím nevypadat tuctově :)

*** řekl(a)...

Boty chápu, ty jsou potřeba kvalitní a nějaké sice levné ale na nic se přec nevyplatí. Ještě na tašky jsem trochu ujetá :) a punčochy..byla jsem jednou se sestřičkou v Praze a odvezla jsem si rovnou 3 barvy :) ted číhám na takové ty se srdíčky :), ale hodně svých věcí nenosím, říkám si, že si je vezmu až budu spokojenější se sebou, jakože za odměnu :)

*** řekl(a)...

Bohužel nevím, jaké má neonmist, znám její blog ale nechce mě to na něj pustit, že nejsem oprávněný člen..viděla jsem ty se srdíčky tak nějak všude, nebo to samé ale puntíky, no prostě něco takového, pro někoho bláznivého pro mě hezkého :)

*** řekl(a)...

Je dobře, že se vidíš líp, a myslím, že tomu to oblečení hodně přispívá :) No prostě je to dobře a tak se to má :) jsem ráda

*** řekl(a)...

Ale snažím se a budu dál, kvůli sobě i třeba kvůli Vám ostatním :)
Děkuju, a děkuju za podporu. Ty jsi moc fajn :)

Emmaan řekl(a)...

To máš pravdu, Hrdinovia z HP vyrastali s nami a občas mám pocit, akoby som ich poznala aj v reálnom živote :) je to šialené :D

Tohtoročný NYFW som sledovala dosť pozorne prostredníctvom Fashion TV <3 milujem to!

my xxl řekl(a)...

ty šaty jsou bombový!! :)) takový vyzývavý, ale moc moc slušivý:)))
K sekáčům.. My dřív taky nakupovali v sekáči,pravidelně:) Já to tam vždycky nesnášela protože to tam hrozně smrdělo avivážem a bylo mi to nesympatický, ale jinak mi nedělá problém mít něco ze sekáče nebo od VN.. :)
A děkuju za pochvalu prsou,ikdyž to byla spíš ukázka podprsenky:D
celozrnné věci mají, právě třeba ten triangl... Je hrozně dobrej,a já myslela že bude mít míň kalorií než bílé pečivo, ale tak nějak.. nevím no... Nepoznám to, říkám že to započítávám jako dva celozrnné rohlíky a to pak vyjdou strašná čísla:) Mě vždycky hrozně lákaly takové ty jablečné nebo tvarohové kapsy.. nebo makovka... ale nevím no, všechno to bude hrozně kalorický... V pekárně si asi jentak nic nevyberu,bohužel... :)
a ještě k tvému staršímu komentáři, co se týče ZSV... My nemáme sociologii jako takovej předmět..:) já jsem na norm.gymplu... a to jsme psali jen takovej minitestík ze základů sociologie, vznik,zakladatelé atd.. No,mám z toho trojec, něco jsem tam popletla no. Ale nevadí.. :)

Susie Chloë Lottchen řekl(a)...

ta košile je moc pěkná :)

Ceady řekl(a)...

taky mi to příjde smutné!
No já jsem jako malá měla želvičky ráda, ale co jsem u kamarádky viděla dvě, jak si navzájem ubližovaly a ukousali si nosy, k nim tak kladný vztah nemám :D

Já jsem za tento článek ráda :)... nejde jen o psaní o sobě, ale také o to, co tě zajímá a co se ti líbí... tudíž i tento článek neodmyslitelné patří k tobě :) Takže klidně ať tyto články přibývají...jen nesmí nasprosto převládnout :-)

Anonymní řekl(a)...

Pokud jste ostižený hdříkama jako já , tak nakoukněte na web sekactym.cz