sobota 13. listopadu 2010

Chrissie dělá něco pro svou budoucnost


... aneb 18.11. musím učitelce ukázat alespoň nějakých 6 stran maturitní práce

V rámci toho jsem se tedy naučila jednu velmi důležitou věc: nikdy neformátovat maturitní práci až nakonec! (To jsem tedy nedělala, ale je mi jasné, jak v háji by to bylo, když bych to neudělala už dnes.) Je to hrozně těžké i pro ty, co ve wordu pracují často.. doteď nevím jak udělat číslování stránek, aby se počítalo až od druhé stránky a zobrazovalo až od čtvrté.. no a se vzhledem Obsahu jsem měla taky pěkný problém.

Téma mojí práce je Dokumentární film a mám na to napsat 20 stran (minimálně). To číslo neni tolik děsivé, díky řádkování, které se používá 1,5 :) Krom toho chci taky část věnovat technickému a historickému vývoji filmu (už mám - na 3 stránky). Taky jsem už popsala pojem dokumentární film a dokonce jsem popsala vlastní definici.. ono je dost těžké říct co je dokumentární film totiž.. První film považovaný za dokument byl totiž hraný :D respektive rekonstruovaný na základě skutečných situací. Ještě bych chtěla napsat úvod.. to je dost těžké napsat, protože je to takový ten strušný obsah, vymezení té snahy něco odkázat a tak.. asi ho napíšu postupně. Jediné čeho se nebojím je "proč jsem si vybrala toto téma" na to se vždy něco vymyslet dá..

No a to bylo asi tak vše co jsem dnes dělala :D Jedla, vyloženě žrala a pročítala se různými texty a psala text vlastní. Teď asi před hodinou nebo dvěma jsem snědla s tátou jedny diska a kašlu na to. Nějak jsem bez chuti a bez hladu, jím jen tak z nudy zase ale zároveň se hlídám, takže jsem se naštěstí nepřejedla. Váha se mi už tři dny drží 61,2 kg tak jen teď doufám, aby to nestouplo, asi si ještě zacvičím na spodní bříško.. mám pocit že se mi tam svaly nějak rozpadají. :D

A taky jsem dnes viděla nový díl mého oblíbeného seriálu Misfits :) a jsem z toho nadšená ale hrozně vypsychovaná, jako dycky. Znáte to někdo?

5 komentářů:

my xxl řekl(a)...

páni, ty letos maturuješ viď? Toho máš docela dost... Samé práce... Je dobře že máš čas na nááás ^^ :D

btw k těm plněným kapsám.. To máš na mysli třeba fornetti a tak? Protože to vůbec nevím jestli se dělá,jakože fakt plněný ovocem:)

LamyLucy řekl(a)...

Hele, ta maturitni prace vypada fakt hezky :)

To urcite zmaknes :)

Ta dycky upe premejslim a pak se to ze me najednou zacne hrnout :P

O cem je MisFits?

Emmaan řekl(a)...

Maturitná práca je teda makačka. Ja mám svoju už skoro celú :)

Becky řekl(a)...

až budu muset jednou dělat maturitní práci tak nevím jak to zvládnu... brr, bojím se toho

Domí řekl(a)...

My žádnou maturitní práci neděláme..*díkybohu*=)
Tak hodně štěstí, ať to jde=)
Řádkování 1,5 je lepší než normální ne?=)