neděle 14. listopadu 2010

musím napsat

... že vážím 61,0 kilo. Že mě nebaví jíst a jím jen tak. Že když přijde čas večeře, jsem za to hrozně ráda protože to znamená, že jídlo pro mě v ten den už končí a dokonce si často mám dát jen jogurt a ani to se mi nelíbí a radši s ním 5 ředkviček. Možná proto se mi dařilo zhubnout i po tom trávicím problému a nenabrala jsem to zpět. Jím hlavně dopoledne a v poledne a večer... večer už jídlo vůbec nechci vidět. Já na to vždy zapomněla když jsme psala články ale musím si to napsat. Včera večer jsem si lehla na zem, zvedla pánev a nohy a ruce do vzduchu a jen tak si takhle blbla s různými pozicemi těla ve vzduchu a dokázala se nikam nepřevážit.. a to je asi tak vše co mě tyhle dny baví. Prostoupil do mě podzim a samota. A je to zlý, je to špatný protože nechci aby mi T. mojí samotu vzal.

7 komentářů:

*** řekl(a)...

To se mi nezdá dobré :( nebo ty to cítíš jinak? k váze gratuluju, ale papkat přec musíš, vždyt to víš, ne? Samota je pro Tebe lepší než přítel se kterým si určitě užíváš?

*** řekl(a)...

Ráda bych taky neměla chut, ono možná už u mě ani o chut nejde..jsem proste těžkej závislák :)..ale bude to lepší.
A s tou samotou, možná tě trochu chápu, ale na druhou stranu možná kdybys na ten pocit ve společnosti známých lidí nemyslela a uvolnila se, třeba by ti to náladu zvedlo ;)

Cassie řekl(a)...

Já mám zas opačný problém, často mě honí mlsná :D Co se dá dělat no...

LamyLucy řekl(a)...

61kg je KRASNE !!! :)
No lepsi mit chut malo nez mit chute porad :) :) :)

Kdyby se to zhorsilo, bylo by to blbe ...

JInak proste podzimni depka,no ... taky cekam, kdy na me zautoci :(

LamyLucy řekl(a)...

Jeeee :( :( to je mi lito ... hele, to se mi stavalo jeden cas taky - fkat prisaham, jak jsem ti rikala to s tou gastroskopii, ze mi bylo blbe po vsem krome piskotu, bananu a rohliku ...MESIC !

Jo, pomaha mi zelenej caj a potom vytazky z ALOE. ALOE je strasne dobry na traveni a na upraveni zlaudku a tak. Zkus ho nejak najit, ja ho mam od spolecnosti HERBALIFE.

Taky doufam, ze nam to vydrzi ... :) dekujem :)

LamyLucy řekl(a)...

Vubec nemas zac :) ja taky hledam rady od ostatnich, nez verit reklame :) Me Herbalife kupuje mamka a ta pani je moc prijejmna :) dela mi obcas i kosmetiku :) kazdopadne Aloe je fakt super :)
Doufam, ze ti pomuze ... :)
Ja uz proste nic tucnyho nebo extra sladkyho nesnim ... pro jistotu ... je mi spatne z pizzy, smazenejch veci ( i z rizku) a ty krece v brise mi za to fakt nestoji ... fakt nemas zac :**

Barča řekl(a)...

Ahoj, já sem si myslela že dobrá vláknina ani nemá moc sacharidů, jinak díky za radu...moc pěknej blog, nechceš přátelit? Já mám na podzim taky takovou depresivní náladu...neboj to přejde :-)