úterý 16. listopadu 2010

na chvíli poslední článek



Nebojte :) jde jen o to, že zítra odpoledne přijede T... večer pujdeme na koncert mojí spolužačky a bude to prvně co pozná nějaké mé známé tak snad se za ně nebudu muset stydět, protože T. je celkem kritický ke všem. Dneska jsem jedla převážně ovoce. Jo, to mi chutná ale zbytek věcí moc ne.. je to zvláštní ale budu to respektovat. Neni to kvuli hubnutí, to tělo to samo vyžaduje, samo mě na to láká takže asi ovoce a zeleninu potřebuje.. A mamka napekla kuře na špenát a bramb. knedlíkem. Těším se na špenát! Ale to kuře.. no napadlo mě jak super by byl pangas čistě se špenátem.. A ted nechci nic jiného než rybu :D



S mamkou jsme dnes šly pro opencard, já už ji mám, mamce ji měli vydat a ztratily jsme tim asi 2 hodiny. Super. Mamka z toho byla pěkně nešťastná.. mě držela vidina nových bot, které jsme pak měly shánět ale nic nebylo k nalezení :( v humanicu maj zajímavě věci ale já žiju v praze = město kočičích hlav a místo uzounkého podpatku hledám radši klín a přesně vim jak maj vypadat ale nikde nejsou. A taky jsem zjistila, že pokud je podpatek menší než 6 cm tak se v tom necejtim a nejsem vůbec zvyklá na něco tak divně nízkého. Navíc si v tom přijdu ošklivě.. dřív mi to přišlo super ale od té doby co jsem sehnala krásně botky na 6 a půl a naučila se vnich i přebíhat silnici. No zvyk je železná košile!

A taky jsem zjistila další věc :( Holky, já chci korzet! Ale to vim už dlouho, libuju si v nich a nevadí mi nějaké zdravotní problémy (myslim, že se taky přeháněj). Uznávám názor Dity von Teese, že pro krásu se musí trochu trpět a nemyslím na krásu "pro muže" nebo aby mi holky záviděly.. myslím že ve mně je trochu narcisismu a chci se dovést k nějaké své dokonalosti (což neznamená 35 cm v pase, nebojte) ale.. Achjo, už jako malá (vím jistě, že mi bylo méně než 10 let) jsem si brala nějaké pásky a utahovala si je v pase. Je to asi ve mně.. No a rozhodla jsem se, že by to byl super dárek od mojí sestry k těmto vánocům, koukla na stránku corsetheaven a vybrali jsme s T. jeden do 700,- pro začátek. A přišel mi mail, že mám moc malý pas!! Já mám břicho-špeky vylezlé dopředu a po stránách jsem pevná a prostě mám úzký pas dyt jsem vám to fotila. T. mi dokonce řek že mám podobný pas jako holka co se stahuje už 3 roky (našla jsem fotku). Takže mě by mohly stáhnou asi jen 3,4 korzety z té stránky a to ještě neni jisté, jen pokud budou špatně naměřené takže menší..

Jsem z toho špatná.. znamená to, že jsem neměla hubnout? A přitom rozdíl mezi mojí výškou a váhou je jen číslo 5. Co dělají jiné holky když nemaj peníze na ušití? Achjo.. takže jsem našla slečnu co šije a krásně a asi ji jednou brzo napíšu. Korzet je můj sen a nenechám si ho vzít. Možná jsem se narodila ve špatné době.. vize kariéry mě taky neláká, radši vařim a pečuju o muže a šít bych se taky ráda naučila mnohem lépe (miluju šití). Asi pláču na špatnym hrobě, možná mi řeknete, že jsem pitomá a mám být ráda že mám úzký pas.. ale pro mě je to, jako kdybych šla do obchodu a měly džíny jen 32! Prostě najednou nebudu mít nic a ještě mi to ničí sebevědomí, jako bych na tu věc ani neměla právo..

A moc vám děkuju za minulé komentáře.. Nechtěla bych o vás přijít holky. Každá jste jiná ale každá jste super a některé z vás jste ještě mladé ale rozhodně se asi lišíte od těch co potkávám v metru někdy, to je děs :) Mám vás ráda a zůstaňte své, přemýšlivé a nedokonalé jen v pár kilech navíc nebo pohledu na sebe, ale to se změní :)

9 komentářů:

Susanne řekl(a)...

tvůj blog čtu moc ráda, ale pokaždé mě vyděsí ,,T.´´, protože tu iniciálu taky používám :D

jinak si myslím, že pěkný pas můžeš získat i cvičením, které mi přijde jako mnohem lepší varianta než korzet :)

*** řekl(a)...

Uf, když jsem četla ten nadpis, tak jsem se docela lekla..naštěstí nás neopouštíš na dlouho vid? :) Přeji hodně štěstí s T. a seznamováním přátel :) a užijte si :)
Možná hloupá otázka ale aspon mě to utvrdí :) -Chceš korzet pro vytvarování postavy nebo na okrasu? :) A neboj najde se ten pravý a to že máš uzounký pas a většina z nich by ti byla velká, neznamená že nikdy žádný mít nebudeš :) Já bych byla ráda, kdyby mi něco bylo velké,na druhou stranu by mě to taky mrzelo že to nemůžu mít ale dívej se na to z obou stran :)
Jinak pěkný článek a krásný konec :)

Barča řekl(a)...

Ahoj, tak to je dobrý no :-D Časopis nový prostor neznám, to je taky něco jako epocha? Nebo spíš nějaká dívka nebo tak...Já nemám moc ráda ani Delissu, ani tatranky. Chutnaj mi jen když postupně oddělávám ty části....Vypadám divně když jim sušenku :-D Billa u nás jak na potvoru není, máme jen Plus (penny), Lidl a albert + ještě Jednotu a Malawi, ale to asi neznáš, jestli bydlíš ve městě co má víc než 6000 obyvatel :-D

LamyLucy řekl(a)...

Korzet je moc krasna zalezitost ;)
S tim pasem vubec nemam poneti, priznaam se :) :)

JOP - Ja driv mela aloe tekuty, v lednici a kazdy rano jesm si nalila vicko do 0,2l vody a pila to nalacno. Ted mam prasek, a budu to delat stejne :) Vydrzi to .. nevim jak dlouho, protoze to se mnou obcas pila i mamka ... tak mesic a pul?

Barča řekl(a)...

Zní to zajmavě, je fajn že se to dá stáhnout, protože bych to asi těžko u nás sehnala.....Minulou sobotu jsem byla v Praze, chtěli jsme jít u nádraží nahoru, po takovejch točitejch krytejch schodech, ale byli tam tři bezdomovci....Strašně to tam smrdělo a byli namol. Tak sme je museli překračovat a dost jsem se jich bála. Já vim že není jejich vina že zrovna nevoněj a opíjej se třeba jen aby utekli před realitou.....Ale né všichni si chtěj nechat pomoct a né všichni si tu pomoc zasloužej.....

my xxl řekl(a)...

tse, taky bych si jednou chtěla dopřát korzet:) a jak se k tomu staví T.? Musí být nadšenej,slečna co má ráda korzety a podpatky ... :P :))

*** řekl(a)...

Asi víš, že nejím čokoládu pouze občas :) ale tentokrát mi to vážně vůbec nevadilo a nevím proč :) hezky jsem ji vychutnala a dnes budu tělo taky rozmazlovat,akorát už zdravějšími způsoby :)
A jejej, vstát a hned se pouštět do učení, to by mě asi kleplo :) máš můj obdiv! :) za chvíli se ale asi taky přidám. A máš pravdu s tím vstáváním, krásně se mi prodloužil den, jsem probraná,umytá, protažená a někdo si ještě třeba spinká :)

Barča řekl(a)...

Občas, když jezdíme do hradce, tak tam taky prodávají časopis, ale jen jeden, nebo hodně hrají na nějakej nástroj. Vždycky jim hodim aspoň něco málo. Je mi fakt líto těhlech lidí.......Ale tahle problematika tady je a bude ještě bohužel hodně dlouho......Určitě se do archivu podívám :-)

*** řekl(a)...

Přesně ták, vystihla si to se vstáváním :) přeci jen ráno se po chvíli rozkoukám a můžu dělat spoustu věcí, ale večer když jsem po celém dni unavená tak už toho moc nezmůžu a je pro mě docela zbytečné být vzhůru do rána. A těším se tedy na neděli, nebo kdy že to napíšeš další článek až sdělíš nové zážitky :) mám ráda tvoje články.