neděle 21. listopadu 2010

je toho na srdci víc :)



T. odjel, teď je někde na cestě domů. Bylo to fajn. Ve čtvrtek mi mamka koupila nové černé boty na podpatku (zde). Taky už mám objednaný korzet a ségra mi ho koupí a T. se líbí nejvíc ze všech a snad mi bude a já věřím že mi bude (zde). V pátek jsem si u vietnamců koupila návleky takže mi nebudou mrznout nohy a košilku. Prodávaj to pěkně levně takže z toho mám ohromnou radost :) Včera jsem se přejídala kondenzovaným mlékem vsypaným kokosem a mandlemi.. jako ferrero rocher nebo tak ale ne v kuličkách protože bych se musela patlat. A? Měla jsem 0,2kg méně.. necvičila jsem, možná se jen trochu sexuálně činila ale co to je? A do školy jsem taky nic nedělala.

Po těch mých žracích eskapádách mi došly dvě věci: nikdy nebudu jíst normálně & nechci už hubnout. To "normálně" je normálně pro většinu lidí.. ne dnes jsem jedla mámin oběd a.. nechci jíst maso. Nechutná mi. Ryby a sója.. prso kuřecí a šunky mi nevadí a hovězí mám stále ráda ale.. když se to ještě blbě udělá.. maso mě už nebaví. Taky mě nebaví ruzná teplá jídla a prostě když jsem o tom přemýšlela, chutná mi jen jídlo nekalorické a nebo hodně sladké.. pak jsem přemýšlela dál a vyčlenila věci, po kterých je mi těžko nebo i blbě.. A nakonec mi z toho vyšel seznam povolených: sójových výrobků, zeleniny, ovoce, pečivo, smetanové jogurty, tvarohy, tvrdé sýry, ovesné kaše a cereálie, rýže.. Vše nějak připravené, vše se tottiž dá udělat i blbě.

Jsem dohodnutá s T. že když budu u něj bude mi vypracovávat jídelníčky protože u nich se vaří hrozně - táta před týdnem přines 60kg vepřového. Zvracím už při představě, že se to někde ukrývá v té kuchyni. No děsí mě to dost. U sebe to zvládám dobře a hledám si recepty hlavně na sladké.. nechápu to ale z čokolády a ze všech dalších věcí mi blbě neni, teda pokud to má určitou kvalitu nebo to neni mastné i to kondenzované mléko bylo v klídku :) A v sobotu jsem udělala k snídani americké palačinky a k tomu javorový sirup. Bylo to výborné a navíc javorový sirup je zdravý a tak si vařím a vařím.. a zjistila jsem, že má oblíbená čínská restaurace vaří také velmi levné polívky (25,-) po kterých mi není špatně! A do toho beru psyllium. Zatim je to krátká doba ale cítím se lépe než jiné dny.

S váhou je to takhle - nejsem dokonalá, nejsem křehká.. ale já nechci menší stehna menší zadek a ni menší boky! Na bříško budu cvičit, navíc kvuli korzetu cvičit musím protože až ho budu nosit, budu mít krásně rovná záda, která nepotřebují k podpěře tolik svaly.. A taky chci cvičit i zádové svaly a ruce. Přiznávám naplno, že zbytek mě nezajímá. Na zbytku se bude podílet jedině chůze (no ta moje podpatková láska dá trochu zabrat) a sex, a to mi stačí. Myslím, že víc nepotřebuju, už bych na sebe nebyla pyšná, mohly by mi zmizet ňadra a ženské křivky. Zároveň budu jíst zdravě a třeba začnu dělat trochu jógu, minimálně k tomu abych se dokázala zklidnit a tak. S váhou se chci pohybovat mezi 59-62 kily. Víc jak 62 nechci, to bude můj signál, že je něco zle ale méně než 59 mi taky nepřijde fajn, i když jsem tu váhu na sebe ještě neviděla, teď při 60,8 se cítím akorát :)

Takže co? Vypadá to že se mi blízká na lepší časy, obzvlášť jestli psyllium zabere mohu dát problémům vesměs sbohem protože budu trávit tak jak mám a když nebudu jíst to co mi nedělá dobře, jen se to podpoří. Asi to znamená ten konec tohodle blogu jak jsem o něm mluvila ale na nový ještě nemám čas a musela bych si to rozmyslet takže budu ještě stále tady a pak vám řeknu až se přesunu :) Ale váha a jídlo ze mě nikdy nezmění.. vůbec mi nevadí že jsem jedna z těch co váhu řeší a zajímají jí kalorické tabulky. Jsem na to pyšná, protože jsem se díky tomu začala mít ráda, protože díky tomu je mi mnohem lépe, protože jsem dokázala něco k čemu se plno lidí neodhodlá (ani nevím proč, hubnutí není tak těžké - hrozně ráda bych ostatním radila jak na to). Každá holka má právo na to, být a cítit se krásná! Ale nikdy ne za cenu zdraví, tam je hranice :)

10 komentářů:

*** řekl(a)...

Jéé to je ták krásný číst, že někdo dokázal to, co chtěl, za co bojoval a co si vysnil..Zatím jsi jediná mezi těmi co jsem posledních pár dní pročítala, co jsi spokojená.
Kondenzované mléko jsem dnes měla taky..:( :), ale taky bych sladké mohla jíst skor furt narozdíl třeba od..nevím ted čeho :)
Korzet i botky jsou krásné, těším se pokud budou fotky i ,,stajlové´´ hlavně že nám neodejdeš úplně.
Jsi moje pozitivní podpora :)

*** řekl(a)...

Děkuju děkuju :)
No u mě je to zase dobré..jsem jak aprílové počasí, jakmile mi stráví tak se většinou cítím líp a říkám si, že to nějak zvládnu..jenže tímhle způsobem bych se vážně nikam nedostala, tedy aspon ne na menší číslíčka :)..bohužel se na nikoho ani na sebe nedokážu zlobit dlouho,tím to bude :)
Plány určitě pořádně promyslím a pak hodím na blog, zatím je jen tvořím v hlavě..
Jsem ráda že tě tu mám :) :-*

B.e řekl(a)...

ahoj, dala jsem si trochu pauzu - to sis určitě všimla. prostě proto, že jsem potřebovala začít "znovu" a sama. teď se věci ustálily a já tě chci zpět. takže jestli máš ještě zájem určitě se ke mě zase mrkni. já sem chodila celou dobu, ale jem jako "tichý pozorovatel". jsem ráda, že jsi dospěla do bodu, kdy jsi plně spokojená! jinak boty i korzet jsou nádherné. doufám, že až se přesuneš budeš pořád stejně aktivní v psaní, protože by byla škoda nechat toho... B.e

LamyLucy řekl(a)...

Mas krasnej clanek :) Uplne me to vzalo :) ten korzet je uzasnej :) Hrozne te obdivuju ,ze jsi dosla do bodu, kdy jsi spokojena a stastna :) Je super, ze sis konecne mohla dat dohromady jidlo, po kterem ti neni zle :) ...
Z clanku mi kypi energie a radost :)

To knihkupectvi ... mno ... musim tam zajit znova :D ! Neco me tam tahne :P :) ...

Jak to myslis, ztrazit trochu tvare> Jako ze je mam buclaty? JA VIM NO :( ...
Dekuju moc za prispevek, hrozne jsi me potesila :)

Do Starbucks zajdi, jestli i v CR zacli s Vanocni edici, je to nadhera (a dobrota) :)

LamyLucy řekl(a)...

Cesky jidla, americky jidla, to mas jeden velkej prusvih vedle druhyho ...
Jo, me chteli jednou do Prahy na modelku (hledali zrzavou) a nevzali me nakonec kvuli buclatym tvarim ... ja chapu, ze to nemyslis zle, taky bych na nich ale ubrat :) ...
jinak me prstynky jsou velky a hodinky taky, ale ze by mi zmizelo bricho, to neeee :D ...

JO snad jo ;) ... jednou to stoji za to :):) ja mela to creme brulle latte a bylo dobry, ale rekla bych az moc sladky ...

LamyLucy řekl(a)...

Jezis :D no me obcas padaji, ale ja nosim jen dva, jeden od segry a druhej od rodicu, a proto je ani nijak nemenim :) takze na ne davam majzla :D a hodinky jsem dostala tesne pred odletem..a ted se mi tocej na ruce :D takze to uplne chapu :D ... ale to teda musis mit extra hubenoucky prstiky :)

No ja jsem na tu zrzavou desne pysna, nikdy se nenecham obarvit ! A taky jsem jedina z rodiny ... ale zas, nemuzu poradne na slunce, furt mi skacou pihy a v casopisech jsou vetsinou jenom rady pro blond a pro brunet :D ... nic pro zrz >_< ... :P
Tak to musis vypadat hezky, strasne se mi libi tmava oboci (moje sestrenice je polo Ceska a polo Rekyne, takze ma svetle blond vlasy a tmave hnedy oboci a vypada to UUUUZZZAAASSSNNNEEE... taky ji je 8, tak uvidime :D ... ) ale proste libi se mi kontrasty :)
Nemas FB ;) ?

Ceady řekl(a)...

já bych taky fotila vše :D...jen neumím fotit :D :D

botičky jsou boží! Vážně skvělý vkus a korzet se mi taky líbí :-)
a tvé rozhodnutí se mi líbí :-) jsem na tom teď podobně! Bojím se, že když půjdu s vahou víc dolů, tak dopadnu jako moje sestra, která už je plochá jako prkno :D a ztratila vše co by neměla a zůstalo jí to, co ztratit měla :D takže se nějak do vyšších váhových úbytků neženu a raději zpevňuju :D

Anonymní řekl(a)...

Pokud si unavená tak blog dělat nepotřebuješ :), hezky si odpočin a pak se do toho dáš, počká to :) a jsou i důležitější věci na práci, i když chápu že s námi chceš být pořád v kontaktu protože by se ti po nás stýskalo, vid že mám pravdu ? :-P :)
Máš tam moc pěknou fotku :)
Pussy

Anonymní řekl(a)...

Nemáš zač :)
A tak tedy jsem na ten blog zvědavá ;). Já bych taky ráda ted dělala něco více vzrušujícího, než právě laborku z fyziky :)
Pussy

Anonymní řekl(a)...

Jojo přesně tak :D, dneska jsem tu laborku měla odevzdat, ale profesorka ji několika lidem (včetně mě:) ) vrátila, s tím že je výjimečně hodná a ,,můžem´´ si v ní najít chyby a předělat do zítřejšího časného rána :)