neděle 24. října 2010

Zradilo mě!



Achjo! Tak to konečně přišlo.. teda, rozhodně jsem na to nevyčkávala celá natěšená. Jsem nemocná! 2 měsíce mám pocit, že už budu nemocná, že stačí málo a ted to přišlo natvrdo.. v 6 mě vyhnal z postele fakt, že nemohu dýchat. Tak jsem se šla dát do kupy o pár minut později mě chytlo šílené bušení srdce. Trvalo to několik minut, pak jsem si lehla, bylo to ještě horší a najednou stop.. a vše bylo zase v pohodě. Stává se mi to relativně často a ještě jsem s tím nikde nebyla.. bojím se že mě pošlou na nějaké testy ale tam se nic nezjistí, protože se mi to stává jen někdy. A pak budu zase za hypochondra :(

Takže to vypadá, že do školy zítra nepůjdu. Já se třeba teď cítím v pohodě ale ta cesta metrem mi pokaždé vše zhoršila. Navíc bych tam asi nic nevnímala.. takže aspon budu moc dělat věci do školy doma a vše stíhat.. snad.. snad is budu i číst a začnu pracovat na maturitní práci.. snad. Snad to do čtvrtka zmizí, protože to přijede T. a já ho nechci nakazit, navíc chceme jít na komiksFest :) Komiksy miluju, už mám zase vyhlídnuté další dva.. vlastně 3.. dohromady asi za 1000,- chí :)

Nasnídala jsem se vydatně.. 1 jablečná koule s kakaem, bílý jogurt a hodně sušeného ovoce a oříšků. O nemoci musim dát tělu dost živin, svačinovat budu s ovocem.. a pak mamka plánuje dělat halušky, takže i já dostanu snad svou porci a budu se v nich dlouho nimrat, protože mi chutnaj tak napůl.. někdy jo někdy ne :) Ale aspoň budu jíst pomalu a těším se na ně. Jinak jsem ze včerejška na dnešek zhubla ze 63,0 na 62,6.. konečně zas ničím ty své minulé hříchy a včerejšek se mi poved a přitom jsem nejedla úplně málo, hlavně jsem se ale nepřejedla :)

A včera jsem si koupila zázvor. Už jsem z něj i dělala čaj do termosky.. takže jsem vypila 1l a pak furt chodil na malou :D Ale bylo to fajn, jen nemocná jsem stejně.. chci si zkusit udělat i vlastní limonádu.. soda stream máme :) a já mám zázvorovou limonádu moc ráda jenomže ony bývají dost přeslazené a to se mi pak spíš hnusí. A já si tu svou osladím medem takže bude nakonec ještě zdravá :) Stejně myslím, že jsem se ty 2 měsíce, co jsem jen měla pocit, že nemoc přijde, držela jen díky tomu jak teď jím. Hodně ovoce a tak :) dříve jsem totiž onemocněla hned, a třeba i 2x do měsíce (po 3 dnech asi tak, zase se léčim rychle, to naštěstí jo).

Napadlo mě, že bych vám mohla vyfotit moji kosmetiku nebo oblíbené kousky šatníku a podobné věci.. ale vybila se mi baterka na foťáku a nabíječku má T., který se mi ted směje, že jsem si ji tam nechala.. no takže nic, možná jindy, pokud chcete. Chcete? :) A taky si připravím články posledních odpovědí na moje otázky.. ty budou nejtěžší, protože se týkají citlivějších věcí.. takže je budu asi psát déle a pak tu budou samostatně.

Jo a.. poslouchám teď hudbu ale většina mě dost nudí.. mám tu samé takové ty nudné táhlé věci, strašně nudně melancholické. Neporadíte mi nějakou dobrou hudbu? :) Na čem v poslední době nebo už hodně dlouho ujíždíte? Těším se na odpovědi :) A můj song pro vás.. miluju strašně moc Kid Cudiho i tu slečnu (zpěvačka Best Coast).. škoda, že je léto už pryč :)

4 komentáře:

B.e řekl(a)...

být nemocná určitě není žádná výhra, ale co se pamatuju tak ve škole je to prostě nátřesk a takové krátké "vypnutí", kdy si člověk dělá to co potřebuje a tehdy, kdy se mu to zdá je lepší než sedět ve škole a hustit do sebe další nesmysly, které ti jen zaplňují hlavu a stejně z nich máš v tu chvíli prd. takže si užij, že máš čas na co ho potřebuješ a odpočiň si. určitě si to zasloužíš!
fotky tvých oblíbených kousků šatníku by byly určitě super. bylo by to takové oživení a zároveň bysme se dozvěděly něco víc o tobě a tvém stylu, což by bylo fain. tak až budeš mít nabíječku a čas určitě nějaké fotky udělej x)
ta písnička je dobrá. taky mám ráda Kid Cudi a tu zpěvačku neznám, ale v písničce je jednoznačně dobrá! nevím jaký styl hudby upřednostňuješ, ale já mám třeba ráda arctic monkeys nebo trochu tvrdší Eve6 od nich mi teď hraje Think twice... tak zkus x)

*** řekl(a)...

jej to mě mrzí, tak se koukej dát do pořádku a odpočinout si. Snad to nebude nic vážného, ale možná bych si radši někam došla, pro jistotu, radši být chypochondr než vážně nemocná..A jestli chci vidět fotky? to víš že jo :)

Quinn Morgendorffer řekl(a)...

Jo, fotky kosmetiky a oblečení určitě přidej.
A nemelancholická hudba?:)
http://www.youtube.com/watch?v=KnBWGQK67R0

Quinn Morgendorffer řekl(a)...

Já ji taky dřív neměla ráda, pak jsem na ní nějak zlehka najela a objevila písničky, které jsem neznala a zamilovala se do ní :)
A co třeba Vines? Tohle je drsné video :)
http://youtu.be/xBKm966ACdQ