sobota 23. října 2010

Ano :) konečně mám čas...



Znáte takové to, že se nudíte a i když najdete spoustu možností, jak s tou nudou praštit, stejně se dál nudíte? Mě to potkávalo furt.. ale teď o víkendu si spíš užívám toho, že nemusím něco vyloženě dělat. Ano. To je jen v sobotu, protože v neděli to zase začne, to vědomí, že v pondělí jsou věci, kterým se vyhnout nedá (leda nelegálně a psát si imbecilní omluvenky nebudu, jsem přece dospělá a svědomitá). Konečně si svůj klid užívám :) ale stejně plánuju dnes něco dělat.

Přemýšlím, že něco podobného jako je na fotce si taky do svého nového zápisníku napíšu. :) Moc by se mi líbilo, kdybych si do něj fakt zapisovala den co den jídelníčky, co musím udělat a také i nějaké postřehy nebo důležité informace co se ten den stalo, alespoň v bodech. A moc by se mi líbilo, když bych ho jednou celý popsala a šla si koupit nový, třeba tentokrát zelený nebo modrý. Třeba by to bylo až za rok, stránek má dost :)


Ráno jsem navštívila farmářské trhy. Odnesla jsem si klobásu pro mamku, brynzu (rodiče chtějí dělat halušky), 2 kedlubny, nádherný tmavý chleba, čínské zelí a sladké pečivo - koule plněné jablky obalené v kakau, nejlepší snídaně :). Teď tu poslouchám The Cure a chystám se vypracovat úkol na biologii, němčinu a dodělat si mat.ot. na téma Rodina a její vliv na jedince. Pak si ji vytisknu a začnu se pomalu učit. A taky by to chtělo si uklidit.. ale moc se mi nechce zvedat.. no víte co, už tu mám takový ten bordel z hromadění, hlavně nalevo ode mě a napravo vlastně taky :D To je největší nevýhoda, když má vaše stolní deska délku 180cm, prostě vždy je někde místo.

Taky už vím, co si rozhodně budu přát k Vánocům od rodičů.. slovníky! Na angličtinu mám jeden čistě se slovy, neni tam nic jiného a je to hrozná bichle. Ale já chci i frázové a slangové.. například lingea dělá i jeden kde je popsané cockney a slangy z různých anglicky mluvících zemí.. prostě super :) a taky chci nějaký pořádný, takový ten přímo pro překladatel. :) Chci být překladatelkou. Potřebuju práci, kam není tak důležité chodit ale která bude mít pevné termíny. Dokonce i v pedagogicko-psychologické poradně mi to poradkyně naznačila, a taky mě ujistila, že mám dobrý jazykový cit :) Bojím se dost přijímaček na VŠ, zkusím jak mezikulturní komunikaci na translatologii tak anglistiku na filologii. A budu furt někde číst nějaké texty, možná si i požádám o k vánocům o anglické knihy, zatím čtu jen časopisy nebo na internetu a nebo seriály a tak no. Jendou jsem i překládala titulky, 20 minut seriálu = 5 hodin překládání, ale prý je to běžný čas i těch zkušenějších :)

Holky, co se angličtinu učíte nebo k ní máte vztah, znáte nějaké webové stránky, co by mi s učením taky pomohly? Třeba že by tam byly texty, poslechy, testy.. cokoli? Budu moc vděčná, mám spoustu věcí od ségry a hodně časopisů ale chci toho mít co nejvíc. Tak kdybyste něco znaly, hodíte mi to prosím do komentářů? :)

A líbí se vám nový vzhled? Neseká vám to trochu prohlížeč? Mně někdy jo, ale jen trošku, možná je to tím že mám jen linux. A asi vám je jasné, že tento blog už se bude jen těžko zbývat "jedině hubnutím" ne.. ani jsem to tak neplánovala. Jde mi o to, být zdravá.. moje BMI je už nižší, a vím že je to díky vaší podpoře,ale zdraví se skládá z víc věcí, takže pokud mě rády čtete tak tím líp pro vás. Jídelníčky už psát nebudu (pokud mi to pujde dodržovat se zápisníkem) leda se vám svěřím jak mi to jde/nejde, ale budu spíš více psát když už bude čas.. ne jen o životě, budu se snažit psát i rady vycházející z mých zkušeností.. a vlastně o všem co mě dělá šťastnou/mě zajímá :)

8 komentářů:

my xxl řekl(a)...

tyjo, jsem ráda že blog nerušíš :) moc ráda si čtu tvoje články:)
to s tím zápisníkem je super nápad, kdes ho koupila?? fakt se mi líbí:)
a design je moc pěknej, jen se mi docela blbě čte, to písmo je takové moc nahuštěné :)

my xxl řekl(a)...

písmo nech malé tak jak je, ale prostě je... to podle mě špatnej font;) ale nevim,možná se to takhle zobrazuje jen mě... Je to takový... špatně čitelný... Nějakej Impact font,nebo tak nějak ne?...

Quinn Morgendorffer řekl(a)...

Jojo, změnila bych písmo, špatně se to čte.

my xxl řekl(a)...

teď je to super:)) Mnohem lepší :)

B.e řekl(a)...

design je perfektní. moc se mi líbí a úplně jsem koukala, když se stránka začala načítat. fakt povedené! a co se týče zápisníku tak .. tichá závist. je moc krásný. mám tyhle věcičky moc ráda, ale tady je není kde sehnat. výhoda velkých měst x)můžeš ještě prozradit kolik tě stál?

LamyLucy řekl(a)...

Ahoj... zase krasnej clanek !!!! :)) Tata je uplne magor do ajiny, ma doma strasne moc knizek, ale mam jednu webovou stranku, ktera je super, a to www.helpforenglish.cz (nevim presne jeslti je to CZ, ale jinak jsem si jista) - je to fakt super stranka. No a potom, nez jsem odjela sem, chodial jsem do jazykovy skoly na kurzy ... znas Cambridgsky zkousky? Kdyz je udelas, je to super, a vsude to znaj a znaci to tvoji uroven anglicitny ... urovne jsou ruzny, FCE, CIE (nebo CEI ? :D ) ... najdi si to na netu, kazdopadne je to hrozny pomocny a vhodny :) !!! Hrozne se mi libi tvoje zapaleni pro jazyky :))
Ten blocek je nadherenj :)

Jinak blog vidim normalne v pohode, jako obvykle, nikde mi nic neskace, je moc krasnej :) ale prvne sem si rikala - sem asi odklikla jinej blog :D ... je to fakt moc pekny :)

A jelikoz jsi jedna z mejch oblibenejch blogerek, fakt mi nevadi, ze to nebude JEN o hubnuti ... :)

Susie Chloë Lottchen řekl(a)...

nový design je moc pěkný, líbí se mi :)
s tou nudou to mám teď už stejně, nikdy sem nevěděla co dělat a to co sem mohla dělat sem nedělala, ale teď si to volno, nic nedělání a relax taky užívám, je toho prostě moc :(

LamyLucy řekl(a)...

Wow, tech slovniku bys urcite mela mit zasobu, jeeeee takovy stary, to nekdy vyfot :)) ... jinak jsem rada, ze te to potesilo :) ! Uzivej si zivota a jen tak dal :)