pátek 22. října 2010

Dneska to bylo super!


Ahoj berušky :) dneska to bude dlouhý článek samozřejmě. budu psát do tématických odstavců a vždy zvýrazním o čem jsou abyste si mohly vybrat co vás zajímá a co ne. Jak se máte? Já ani moc nestíhám vás obíhat ale ted o víkendu se to snad zlepší, ke komentářům jsem ani neměla inspiraci, byla jsem dost vyhaslá. Dokonce se mi udělal ze stresu opar.. fakt super viďte :D

No stresu bylo dost. Víte co, každá to známe, jsme perfekcionistky. Prostě se šprtám a připravuji ale už ani neni čas se šprtat, jen si to všechno čtu a mám pocit že nic neumim. A ve čtvrtek to vyvrcholilo, o matice - hodinu před testem z češtiny - jsem vůbec ale vůbec nevnímala. Všechno mě ted rozhodí.. holky fakt, až budete maturovat tak tohle je děsné, připravte se na to už o prázdninách a doufám že budu mít v tu dobu čas a náladu na blog abych vás mohla nějak podporovat nebo vám pomoc! Pomoc a hlavně podpora je fakt důležitá, ale co já jediného slyšim? "Moc to hrotíš" no jasný to je super věta, ale s ničim mi nepomuže.. Taky moc nespím, jídelníček rozmr..ej a hroznej děs.

Ale dnešek vše vynahradil. Ve škole, kde jsme byli jen 3 hodiny jsem se bavila jen s tima co jsem chtěla, trochu se k nim zase přiblížila a byla sranda. Jen se řešily šerpy a jako.. no nejsem moc nadšená, už mám šaty a ty jsou krémově zlatavé a hnědé.. a ony chtěj krémovou barvu? :D A ke všemu ani nevíme přesně co si pod tim pojmem přímo představit, krém na boty je i černej, takže chápete.. Nevim jak to dopadne. A je mi to jedno! Platí nám to škola :D

Po škole jsme šli s N. (spolusedící v lavici) nejdřív hodit knížky do knihovny, koupit si novej Nový prostor (fakt moc ráda ho čtu a mám i svého oblíbeného prodejce :)) a pak na výstavu Dekadence v Rudolfinu.. některé věci byly krásné, některé fakt kontroverzní ale přesto krásné a umění, a některé byly jak přebaly knih z červené knihovny nejméně kvalitního ražení ale s nahatýma lidma.. no chápete jak to myslim že? Prostě kýčovitý kýč ale asi si to ti umělci uvědomují takže jim to nevyčítám. Pro mě to bylo velmi obohacující :) Pak jsme šly zas do Góvindy, velké menu jsme si daly na půl a bylo výborné, jen jsem v čatný rozkousla jedno semínko a to bylo tak solidně pálivé že jsem se rozbrečela.. Po jídle jsme si otevřely každá svou verzi básnické sbírky Smuténka od Jana Skácela a celou jsme ji přečetly a prodiskutovaly, a pak si daly výborný dezert (kokosová koule pro kamarádku a pro mě takové sladké cosi s ořechy :D ale nejlepší uplně!). Pak jsme ještě skočily dolu do butiku a já si koupila tyhle tabletky - jsem fakt zvědavá a budu brát jen jednu denně. Mám na vás dotaz a odpovězte podle svého názoru: Mám si ji vzít už ke snídani nebo až k obědu? To je jediné co mi vrtá hlavou, fakt nevím a potřebuju nějaké další hlavy.. ještě jsem si koupila krásný ručně vyrobený zápisník (od tibetských uprchlíků), papíry jsou dokonce plné stébel trávy a jsou takové špinavější, no prostě je to na něm vše vidět, budu si tam psát jídelníčky, co mám vše udělat a tak, asi vám ho i pak vyfotím :) je fakt krásný.

Jídlo dnes bylo v pohodě. Ano, až dnes bylo v pohodě, váha je zpátky trošinku přes 63 ale to neni hrozné vidte? Dám to zas zpět k té 62 a nebudu na to už sama.. na ty tabletky píšou i v komentářích pěkné věci, a nejen co se hubnutí týče což je ještě důležitější! Za chvíli bych měla večeřet ale nemám moc chuť, Góvinda mě nezaplnila naprosto, ale chuťově mě tak zahltila vším co bych mohla dnes chtít, že jsem šťastná a nepotřebuju dál žrát. Ale potřebuju čaj! :) A to ani nevíte, ale počínaje tímto týdnem jsem si začala nosit do školy denně čaj v termosce.. většinou už je okolo velké přestávky vypitý ale je to super. Chodím jen častěji čurat ale nebývá mi už tolik zima a hlavně si je kombinuju - nasypu různé druhy sypaných čajů :)

Hrozně se těším na ty prázdniny. Budou asi akční zase ale musím se o nich i učit a toho se nezdám, jsem ráda že to zatím celkem zvládám, jen občas to vybouchne.. ještě nevím co budu dělat o víkendu. Snad mě máma vezme nakupovat podprsenku, kterou si moc přeju, a snad budou mít tu moji vysněnou :) Snad! A napíšu vám to pak. Snad se vše zase zlepší protože se mi už jen za těhle pár dní šíleně zhoršila pleť a nejen na obličeji, ano - ekzém = špatné prostředí, stres a špatná strava. Achjo :) Víte, musím ten stres překonat, jak se mi to naváží i do jídla tak pak trpím na bolesti břicha, pocity že budu zvracet.. vlastně už se mi zase začalo vracet jídlo z žadku do úst a jednou jsem musela ty zvratky v krku spolknout zpět. Je to jako to co bylo před blogem a tak.. :( Potřebuju pohodu a putřebuju být zdravá. A já to dám! :)

3 komentáře:

*** řekl(a)...

Samozřejmě že to dáš :) a já/my tě podpoříme, ale hlavně Ty musíš taky dostatečně odpočívat a snažit se tolik nestresovat..taky to znám, většinou mi vyrazí pupínek na obličeji :D..Váha ted v takovém stresovém období trochu nahoře nevadí,myslím. Lepší než abys byla ve stresu ještě třeba kvůli hladu. Pak budeš mít více času a bude to zas ok :)

LamyLucy řekl(a)...

WOW, takovej dlouhej ... uz jsem se na nej tesila :)) No to je super, ze sis tak uzila den ... ten stres upe chapu, ale to prejde, neboj :))

Jinak dekuju za podporu na mym blogu :)) diky moc ...

B.e řekl(a)...

maturitu mám sice zdárně za sebou už ... no víc než rok xD, ale pořád to mám vryté do paměti jaké to bylo. ten stres je hrozný a pro mě tím tuplem, protože já jsem opravdu perfekcionista a byla jsem schopná zabednit měsíc tím, že jsem si do dokonalosti přepisovala a vypracovávala maturitní otázky. výsledkem bylo, že jsem se nenaučila pořádně nic a zůstaly mi jen ty perfektně upravené šanony s hordou papírů. v maturitní den jsem se psychicky zhroutila, ale to je dlouhý příběh. nebudu tě ním nudit a hlavně stresovat. ty jsi o hodně poctivější a svědomitější než já takže nemám strach, že by jsi u maturity měla problém. jedinou radu, kterou pro tebe mám je soustřeď se jen na důležité věci a neulítávej si na detailech, které ti seberou čas a v konečném výsledku ti nepomůžou. a hlavně spánek! když budeš chodit brzo spát tak si "nabiješ baterky" a všechno ti půjde víc od ruky, budeš si všechno líp pamatovat a nebudeš protivná na okolí xD já jsem spánek odsunula na druhou kolej a myslím, že jsem na to i dost doplatila. tak nedělej stejnou chybu a drž se! jinak určitě vyfoť ten zápisník jsem na něj moc zvědavá.. x)