středa 27. října 2010

píšu píšu píšu..



Pravdivá věta :) Zase jsem si našla hudbu co mě hrozně hrozně hrozně moc baví. Asi ji teď budu poslouchat dokola.. a T. mi poslal další, ještě zvláštnější než ta moje.. Na konci článku bude ochutnávka ale nevím jestli se vám to bude líbit, na fb se na to asi ani nikdo nekouknul. Včerejšek byl moc fajn a dnešní měření taky celkem fajn. Váha stále 62,5 ale to je taky fajn :)

Včerejšek se vyved.. k večeři jsem sice měla pečivo - sýrový šnek ale to nevadí protože nic víc nebylo. A při nakupování mě hodně bolelo už břicho z hladu, ale myslela jsem na to a vytáhla jablko a jedla ho v Kotvě na lavičce před Takkem :D ani jsem ho nedojedla protože mě volala mamka abych jí poradila s kabátem (našla si fakt pěkný, elegantní ale přitom normálně plátěný (?) a teplý, stál asi 1500,- pokud se nepletu takže pokud sháníte tak se tam podívejte. Od minulého týdne jim nějak přivezli zimní kolekci :) Já si včera ten kabát zarezervovala tak to snad vyjde, vyšlo by to na 2tis. ale to je tak normální. Mamka si dokonce včera zkoušela kabát za 10tis a vypadal jak o vietnamců :D

V takku jsem si našla kabelku za 600.. sice neni na zip takže je mnohem snazší z ní krást (bydlím v Praze = nemám žádné iluze) ale je fakt nádherná, vejde se do ní A4 a je černá a tu jsem potřebovala. Takko nemá nejlepší stránky takže vám ji nemohu ukázat, ale vyfotím ji :) A předtím jsme byly pro ty podprsenky.. no řeknu vám prodavačka vytáhla vše co měla.. a jsem ráda že je to naše známá protože jinak by s náma takovou trpělivost asi neměla. A ještě si mě měřila a prý "Já bych ti dala klidně 65E." Trošku mě to zmátlo :D No ale největší problém bylo najít podprsenku která se bude hodit k šatům bez ramínek, takže nebude vůbec koukat.. a našly jsme asi po hodině :D je bílá a za 2tis a krásná a velikost nakonec 70D ale ten objem mi přijde spíš ještě menší než když jsem měla novou 70E.. a košíček je dobrý. Teda jen pro jedno menší prso :D to druhé má trochu problém ale to je taky jen otázka obnošenosti. Tohle mi dělalo i to Éčko, když bylo nové.

A nakonec mám taky punčocháče, které přesně sedí a jsou teplé a tmavě zelené takže mi půjdou k tomu kabátku pokud ho budu mít :) A ještě jsme šly koupit jídlo a tak mám zásoby a máma slíbila tátovi udělat na různé způsoby játra. Mně nikdy moc nechutnaly ale i tak si je ráda dám, možná je to tim že mi každý říká, že jsou zdravá a nebo prostě chci jíst jídlo, které jsem nedělala já :D No teď vám dám k nahlédnutí kompletní měření :)
2. října ráno (váha 65) / 13. října ráno (váha 62,9)

20. října ráno (váha 62,9) / 27. října ráno (váha 62,5)

Musím říct, že se mi to moc nelíbí. Musím zase cvičit, hlavně nechci bříško a chci hubenější ruce a nechci přijít o prsa! T. řiká, že už nechce abych hubla na zadku ale mám pocit, že to moc neovlivnim, spíš ho zpevnim ale jestli mi tam zmizí tuk to se ani moc nestarám. Jen je fakt, že chůze sama dělá své. Popravdě se už ani nestydím za svá stehna a klidně bych si koupila takové ty užší šaty pod zadek když bych si k nim vzala ty punčocháče :) Takže mým předsevzetím je více posilovat! A začnu už dnes, vyčlenim si nějaký čas a budu posilovat vlastní sety. Fithall mi sice ukázal nové cviky ale posilovat s videem mě nebaví, jen to nestíhám podle jejich počítání a je mi z toho smutno.

Nevím jestli se dnes budu učit. Rozhodně bych měla ale nechce se mi :( a taky musím uklidit, protože zítra odpoledne přijede T. takže asi začnu hned jak odkliknu publikaci tohodle článku.. a odepíšu na komentáře a přečtu si vaše články. Takže jen tak hned nezačnu :D a taky se musim upravit. Teď hodně času trávím na různých blozích a prohlížím si obrázky, buď fotografie nebo útržky z filmů nebo fotografie módně oblečených slečen, je to takhle jednou za čas fajn. Perfektní odreagování a nové nápady.. ale už díky tomu nedělám skoro nic jiného. Je to jako závislost.

Momentálně nejoblíbenější píseň.. nemohu se nabažit a dávám to co nejvíc nahlas :)


Tohle mi poslal T... takové tlumené a přesně na tančení v obýváku. Caretaker - Cloudy since you went away

4 komentáře:

B.e řekl(a)...

ta písnička je úžasná! zatím tedy ta první - druhou jsem prozatím nestihla. úspěšné nákupy? to je super. člověka to vždycky hrozně potěší a dodá novou energii, když si koupí něco hezkého. až dojde ten kabát tak se v něm prosím vyfoť... chtěla bych ho vidět tak reálně - ne z profi fotky. játra? no to bych do sebe nenacpala. tohle je jediné co jsem v životě nejedla.. už ten název mě odpuzuje, ale plno lidí mi tvrdí, že je to jen o tom zda to člověk umí dobře uvařit. věřím tomu, ale nejím to.

LamyLucy řekl(a)...

K tem nakupum ti gratuluji, ja mam ted takovej blok, ze si na sebe nechci nic koupit, nic se mi nelibi, protoze si ve vsem prijdu tlusta (taky velikosti v Americe ...)... Takze doufam, ze si vyberu aspon ty saty :D ... urcite pak hodim fotku :)

Pisnicku si pustim, az budu pryc z marodky.Tady totiz nemuzu a mam rozbity sluchatka :(

Jinak spousta mejch spoluzaku snih ani nikdy nevidela :D ...

A s tim pokojikem mas pravdu ... ja ... proto tam taky nic nemam, protoze mam stejnej problem jako ty si neco vybrat, protoze si porad nejsem jista ... vzdycky mam predstavu, ale nemuzu nic najit ...Tak jsem zvedava :)

Anonymní řekl(a)...

ať se na ty tvé míry dívám jak se dívám.. je to možné, že bys za měsíc měla kolem prsnou o 20 cm víc a pod prsama asi o 25cm míň??? to je teda zvláštní... možná sis to jen spletla a prohodila čísla :)
jinak kamarádka má taky s nakupováním podprsenek problém, ta má snad i vel. F.. a jako nemůže si moc vybírat, takže třeba krásné prádlo v HM a podobně, si nikdy nekoupí.. to je blbé no, ale nidko si nevybere, jaké má prsa. já jsem happy se svýma "Béčkama" a peču na to, že nejsou tak velká jak bych chtěla. lepší než moc velká a lepší než téměř žádná.. :) měla bych být spkojená.

Blackberry

my xxl řekl(a)...

ta váha šla ale o ten měsíc dolu,i to je pokrok:)
Jinak, ty máš E-D? Tyjo. To jsou velký prsa :D taky už budu potřebovat nějakou novou,s většíma košíčkama... Víc špeků, větší prsa, achjo.
A Takko je nejlepšejší :) nakupuju tam moc ráda, nikdy neodcházím s prázdnou :)
A ta písnička první není vůbec špatná, ale ta druhá už se mi tolik nelíbí:D Ale je to mnohem lepší než dnešní popík a komerční hudba...