úterý 26. října 2010

Asi tak - myšlenky introverta



Dnes jsem se a měla pocit, že chci sníh, sníh a zima už je takže tu už nechci. Chtěla bych aby sněžilo jen když jsem venku a někdy když koukám z okna ale jindy ne, protože v tom sněhu nechci chodit. Chci aby sněžily velké vločky ale aby jich nebylo mnoho a bylo přes ně stále vidět. Také chci abych měla krásné nové boty a nebo alespoň nové punčochy, teplé a návleky.. a spoustu. A chci nosit sukně. Chci prolézt všechny secondhandy. Taky už vážím 62,5 a zítra se změřím a to vám ukážu. A taky chci tenhle kabát ale bojím (když člověk zhubne nebo ztloustne tak pak vůbec neví jakou velikost vlastně má..).

Cítím se dobře, jen skřípe hlas a jsem dost neupravená a to zrovna ráda nemám. Královsky jsem se nasnídala (1 tvaroh, 4 bebe, asi hrst hroznového vína) a jsem na sebe pyšná. Někdy mě přepadaly myšlenky, že toho snídám moc.. největší hloupost co mi někdo vkradl do hlavy, nenávidím tyhle myšlenky,protože nejdou ani z mého rozumu, a i od mých chutí. Jdou prostě jen od té touhy zhubnout, která nejednou přerostla svého toužitele.. Už tyhle myšlenky nechci. Ale bojím se, že v pondělí zase přijdou až přijde škola a já budu méně v pohodě.

Včera už skorov noci jsme si s T. posílali obrázky, některé dost děsivé, různé gify z hororových a němých filmů, nádherné fotografie nehezkých věcí ale taky fotografie přírody a starých domů. Máme sen, žít v kaskádových horách v nějaké chatrči. Nedělám pro něj nic.. jak asi? Ale stejně mám pocit, že takový sen je mnohem reálnější než to o čem mi vykládají ostatní že budou dělat o víkendu. Je to náš sen a mám pocit jakoby se plnil už tím, že na něj myslím. Mám pocit, že jednou budu uvězněna ve svých snech a jediné výkřiky z mé hlavy budou moje fotografie.

Dnes jdu taky nakoupit s mamkou podprsenku, moc se těším, moc se těším až moje prsa budou sledovat 2 ženy po přechodu a budou mi závidět a přitom já jim budu závidět jejich klid a jistotu života v manželství a jistotu práce. A pak půjdeme do palladia a mamka bude shánět vlastní kabát a já se budu koukat na punčochy a třeba taky ne, a třeba si konečně v knihkupectví najdu ten komiks co tak nutně potřebuju mít. :) A taky možná bude čas na svačinu a mamka mi koupí nějakou dobrou. V půl dvanácté si dám svoji polévku co mi ani tolik nechutná ale je to moje polévka a nemám po ní ani hlad a budu doufat, že když si dám i chleba, nebudu mít žaludek jako na vodě.

Když bych si dnes četla bylo by to fajn, nebo dělala něco do školy. Ale cítím se na tohle vysílená, jako bych nedokázala přemýšlet ale jen ze sebe něco chrlit. Přijde mi učení nesmyslné, mám pocit že se na vysokou nedostanu nebo se jí nedoplatím :( Přijde mi že k mému snu by stačily jen certifikáty a hodně pročtených knih než titul Bc. Mgr... přijde mi že v téhle zemi nezůstanu moc dlouho a že s T. brzy někam utečeme a přijde mi, že se T. už nikdy nezbavím.

4 komentáře:

*** řekl(a)...

Hezké :) taky často jen tak sním, i s Princem sníme a vymýšlíme, plánujeme - i když jsme možná mladí tak se mi ta představa děěěsně líbí :) Pak když se proberu do reality tak už se jen těším co bude až budu pryč ze školy, pak mi bohužel dojde že přijde práce a další povinnosti..:( :)
Tobě at je lépe, a na míry jsem zvědavá :) Váha je dobrá :)

LamyLucy řekl(a)...

Wow, dalsi zajimavej clanek! Kabatek se mi fakt MOC MOC libi :) Je moc krasnej :) tesim se na snih, doufam ze letos bude, a ne nejaka brecka nebo tak :) ... tesim se az priletim, a budou okolo me najednou litat snehove vlocky :)

62,5 - gratuluju! Super cislo. Na tvoji snidani se mi sbihaji sliny, ano, snidani si muzeme doprat, je to zdrave :)

Ty jo, to je peknt, ze mate takovejhle sen, ja bych se tech obrazku NAROVINU strasne bala ... jsem takovej moderni clovek. Porad snim o pokojicku podle sebe, ale nedokazu si ho zaridit. Nsi mi slibili, ze si ho mzuu zaridit jako vanocni darek. Tak uvidime :)

Myslim, ze jsi fakt chytra, chytra holka. Jak si psala - ze budes zavidet starsim lidem ty jistoty prace a tak - NIKDY me tohle nenapadlo. Ma to svoji hloubku = PROTO taky rada ctu tvoje clanky. :)

Anonymní řekl(a)...

hezký nový design :) líbí se mi, jak jsou ty články jakoby zvlášť. to u nás na blog.cz udělat nejde :)

Blackberry

B.e řekl(a)...

jsem moc ráda, že je ti dobře. a sněhu se myslím dočkáš brzo, jen to padání bude asi častější než bys chtěla xD co se týče kabátu tak je nádherný! určitě si ho kup, protože to je kousek tedy. a velikostní tabulky tam určitě někde jsou.. x)