neděle 31. října 2010

je to takové.. takové..



Ahoj holky.. tak T. mi odjel a místo něj mám v pokoji nastěhovaný celý obývák s kuchyní. Od zítřka se tu maluje, budeme mít v obýváku a kuchyni různé odstíny fialové, u mě bude světle meruňkový strop a koupelna bude meruňková. No jsem na to zvědavá ale ty věci mě tady štvou a navíc máma tu furt obchází a kouká co a kam.. a nemám klid na nic. Zítra budu asi zkoušená z pedagogiky a neumim nic a učit se dnes nedokážu.. bolí mě hlava, taková ta hrozná bolest až na zvracení a bolí mě za krkem. Moc jsem nespala.

S T. to bylo suprové, jednu noc jsme propovídali a zase jsme si o něco bližší, často mi vyloženě vadil ale já jsem taková a on je stejný.. když se pak jeden nebo druhý snaží tu situaci napravit tak jeden nebo druhý trucuje ale moc dlouho se nás to nedrží. Jsme jak hašteřivý mláďata.. Byli jsme v knihovně a v sekáčích.. no většinu knih si pujčil on a oblečení si taky koupil jen on :D Pak jsme byli na bleším trhu kde jsem sehnala foťák kterej jsem ihned rozbila (byla to skutečně čistě moje vina). Jsem fakt hloupá a moc se stydím a dlouho si nic takového nechci kupovat. Nenávidím to.. prostě já jsem typ co potřebuje dostávat dárky a ne utrácet sama za sebe..

Co se týče jídla tak.. no nahoru dolu o pár desetin. dnes jsem jedla moc a už jíst nebudu protože půjdu spát už v osm a vstanu ve 4 kvůli tomu učení. Jsem zvědavá jak se na jim když kuchyně vlastně neexistuje. V lednici mám asi kilo mrkve takže k obědu si připravit ovocný salát a musím obědvat samozřejmě ve škole. Jak jinak. Ale oběd si užiju to si slibuju :) Hrozně moc chci ted vše zvládat, chci mít tu sílu a bude určitě dost sil protože malování znamená, že musim při vyklízení a uklízení pokoje vyházet plno věcí.. a vše si ujasnit. Ale to je asi jediná světlá stránka na tom bordelu :D asi nebudu zvládat učení takhle. Ach jo achjo.

Hodně času trávím teď na tumblr a myslím, že tam založím vlastní blog pro svoji tvorbu.. chci moc fotit, nechci na to kašlat, je to výborný zájem a je to stejně uvolňující jako sport (někdy i tak vysilující). Až bych to tam všechno vyřídila a udělala, chtěly byste odkaz? Poslala bych vám ho dyžtak soukromě.. náhoda je blbec.

No a musim napsat že právě ted mě přepadlo šílené nechutenství. Prostě ten pocit zhnusení který jde přímo ze mě a přitom na jazyku taky nic moc necítím ale ani nesouvisí s přežíráním nebo tak.. znáte to někdo? Je to příšerné, jednou jsem kvůli tomu už i zvracela. Mám pocit, že jsem skrz na skrz prožraná nemocemi, co se ani nedaj nijak doložit. A to jsem před chvílí pila fakt užasné pití - koupila jsem si takový ten kokosový drink, od firmy co prodává i aloe vera nápoje.. ty mi nechutnaj, jsou strašně sladké ale tohle chutnalo skvěle. Jen jsem si dala asi jen dva loky. Chci si to šetřit.

A chi vám taky ukázat blog: http://simplybreakfast.blogspot.com/ Moc se mi líbí, chci se inspirovat a taky chci občas vyblejsknout jak jim když už to nepíšu :) prostě ty věci co se zadaří, mohly by vá taky inspirovat a navíc myslim, že pár fotek mi čas nesežere navíc to bude vypadat pěkně a trochu to oživí text :)

4 komentáře:

*** řekl(a)...

Fialovou v obýváku a kuchyni? :) schvaluji :) Fialovou mám děsně ráda, taky je to vidět na mém pokoji :). Jiinak tě obdivuji že kvůli učení vstaneš ve 4 ! h :) a kokosový drink musí být zajimavý :)

B.e řekl(a)...

jo, malování je vždycky šílený, ale na druhou stranu ti to tak trochu zase oživí život.. teda mě to vždycky nakopne x)
btw. blog ruším. zveřejnila jsem moc ze sebe. moc minulosti, která mě nakonec pohltila. chtěla jsem s blogem začít jinak, ale zvrhlo se to. navíc jsem o anorexii povykládala i člověku, kterýho jsem v podstatě neznala a to byla chyba. mákus mýho článku. ví, že mám stránky a je posedlej netem. byla by otázka času, kdy by si mě našel a moje soukromí by bylo pryč. začnu jinde, jinak. chtěla jsem si tě "vzít sebou", ale pokud chci začít znovu, jinak tak musím začít od nuly a prostě zcela anonymně. je mi to líto. budu na tvůj blog chodit dál, jen anonymně. měj se moc hezky a drž se svého, protože ty to dokážeš a nakonec budeš se sebou plně spokojená!

LamyLucy řekl(a)...

Ahoj,no tak zase KRASNEJ clanek ... foceni je hrozne zajimavy, hrozne bych to chtela jednou zkusit PORADNE, koupila jsem si ted novej malej fotacek, ale s tim se proste profesional fotky delat nedaji a moc s tim ani neumim ... takze =D ... ale JEDNOU bych chtela. Strasne moc.

Jinak Fialova je moje oblibena barva a babicka ma merunkovou v kuchyni a obyvaku a je to fakt krasny ;) Ja mam zdi bily a premyslela jsem o nejakycj tenkych tapetach (jenom prouzek nekde a tak ...) nebo o specialnich nalepkach na Zed ... jak jsem rikala,ze si chci zaridit ten pokoj :)

Hrozne rada pokoj uklizim a prestavuju a vyhazuju ten bordel, citim se pak NOVE a SVEZE a je to proste parada :) tak si to uzij :)

Jo a ty stranky mi pak klidne posli, protoze jsem na ne fakt zvedava :)

A to nechutenstvi dobre znam, zvlast behem te nemoci ted ... X_X

Chrissie řekl(a)...

pro B.e.
To mě těší a zároveň moc mrzí ale rozhodně by nebylo fajn aby tě někdo takový našel a třeba ti i ublížil.. myslela jsem si, že ho zrušíš když si nepsala tolik dní, prostě jsem měla takový pocit že je něco divného. Doufám že ti ta nula vyjde ale stejně musim napsat že nula neexistuje.. nikdy se nezbavíme všeho a vždy nás něco bude stahovat dolů.. kdybys chtěla nebo potřebovala nějakou radu nebo se vypsat.. prostě cokoli tak mi můžeš napsat na mail (chrissie.smooth@gmail.com). Budu tu pro tebe i kdybych měla být nejvíc ve stresu protože lidé jsou důležitější než všelijaké školy a práce nebo malování :) a mysli na to, že TY nejsi jenom váha ale spousta myšlenek a činů a nikdy nebudeš pro nikoho zajímavá jen kvůli tomu jak vypadáš.. to je jen malý zlomek toho jaká jsi.