neděle 10. října 2010

pár otázek no :)

Přítel spí a tak mě napadlo vám udělat jakýsi dotazník :) Budu moc ráda když odpovíte, do komentářů nebo třeba udělejte článek na svém blogu, to je mi jedno. Jakákoli odpověď bude fajn :) A kde to jde, tak odpovězte i více slovy, aspon se o sobě něco víc navzájem dovíme :)

  • Jíte maso? Nebo si jen vybíráte určité kousky?
  • Zajímáte se o testování kosmetiky na zvířatech a o čistě přírodní kosmetiku?
  • Snažíte se vybírat bio potraviny?
  • Pijete alkohol, kouříte cigarety, resp. jiné drogy?
  • Krom udržování jídelníčku a občas nějaké to cvičení, staráte se o své tělo i ještě nějak kosmeticky atd.?
  • Hubnutí za cenu zdraví nebo se má hubnutí rovnat zdraví?
  • Jak často lezete na váhu (popravdě! já třeba na ni lezu asi i 4x denně, mě baví na tu digitální stoupat :D to mě přejde až si na ni zvyknu) a jak vás to ovlivní když tam máte víc, méně nebo furt stejně?
  • Je ve vašem okolí někdo kdo si z vás utahuje nebo vás od hubnutí zrazuje? 
  • Jak vůbec celé to hubnutí začalo? (může te začít už od tloustnutí)
Já pak taky odpovím, až budu sama doma a budu mít čas o nich přemýšlet. Zatím čekám na vás holky :) doufám že vám všem vyšel ten víkend lépe než mně, já jedla celkem dost ale naštěstí jsem u toho neseděla furt na zadku, takže se tolik přizabít nechci :D

10 komentářů:

B.e řekl(a)...

já teda nejsem pravidelná návštěvnice, ale líbí se mi u tebe takže určitě ještě přijdu... x) a tady moje odpovědi pokud tě zajímají, ale předem říkám, že já se hubnout nesnažím - mám spíš opačný problém x)

upozornění! rozjela jsem se víc než bylo žádoucí takže se autorce omlouvám xD

1. vybírám si jen to co se mi na pohled líbí
2. ano. kupuju jen takovou kosmetiku, o které vím, že není testovaná na zvířatech
3. ne. dřív jsem měla zájem kupovat si bio věci, ale pak jsem se bavila s holkou, která pracuje v obchodě, kde se bio věci prodávají a ta mi řekla to sladké tajemství, že majitelka obchodu třeba bio mrkev nakoupí ráno v supermarketu přebalí ji do bio sáčků a prodá ji téměř za dvojnásobek. a to se neděje jen s mrkví a jen v tomhle obchodě. takže jsem po tomhle odhalení ztratila chuť utráce zbytečně peníze
4. všechno jsem dělala donedávna celkem pravidelně. teď už nekouřím, ale když jdu do hospody tak si zapálím a dám si panáka, ale nic nepřeháním a do hospody se dostanu max. jednou do měsíce i míň.
5. jídelníček si nehlídám. jím na co mám chuť. necvičím, ale když mám čas tak chodím běhat. každý den chodím na procházky ven, ale to rozhodně není sport. a co se týče kosmetiky tak té mám požehnaně.... krémy, peelingy, masky a krém proti celulitidě - ten teda preventivně.
6. já jsem si kdysi zvolila možnost první. přesto, že jsem nadváhu v životě neměla tak jsem hubla. nejedla jsem opravdu nic, všem lhala a dotáhla jsem to do špitálu na kapačky. jsem vyléčená, ale nikdy jsem ten deficit jídla v době vývoje nedohnala. jsem hodně hubená a nedokážu přibrat. z vlastní zkušenosti tohle nikomu nedoporučuju! není to řešení. ne dlouhodobé a pokud tak nebudou kila navíc, ale bude spousta jiných problémů, které můžou být daleko horší než to kilo navíc. podle mě by mělo jít hubnutí ruku v ruce se zdravím. takže hubnout ano, ale tak, aby člověk pořád měl normální příjem jídla a třeba jíst zdravě, vařit na olivovém oleji atd.
7. na váhu chodím sporadicky. třeba teď jsem na ní nestála 4 měsíce. vím kolik vážím. je to pořád stejný, ale když zjistím, že dál hubnu tak je pravda, že jsem z toho nešťastná.
8. nehubnu takže ne, ale naopak do mě lidi hrozně často rýpou kvůli váze. každý kdo mě zná jen trošku mi při každé příležitosti řekne ať se najím a přestanu být jak zdechlina. lidi na ulici kolikrát utrousí přímo přede mnou, že jsem kostra, anorektička atd.... to zamrzí
9. to už jsem tu načala někde předtím....

LucLin řekl(a)...

Ano jím,kuřecí
Ani ne.Viděla jsem jednou na youtube něco takového a stačilo mi..
Nn..
Nn a jsem ráda :)
Trošičku
To nevím..
No když uklízím ,tak na ni vlezu.Když hodně zkazí mi to celý den a když míň ,tak jsem šťastná :)
Nn ,každý mi říká ,že jsem hubená-normální ,ale moje mamka mi říká ,že bych neměla tolik jíst..ignoruji ji.
Když jsem najednou začala moc jíst a viděla jsem jak ostatní holky jsou hubené jen já jsem jako buřt a ani na koupaliště jsem radši nevlezla

Angie řekl(a)...

1) No, v zásadě jsem vegetariánka ale občas -tak jednou, dvakrát za měsíc- si nějaké to maso dám - ale jen kuřecí, krůtí nebo rybu(vím,sice se nemá počítat mezi maso ale většina lidí to tak bere)
2) Dřív jsem se zajímala ae dnes mi jde spíš o kvalitu a jak to sedí mě, takže spíš už ne.
3) Bio? Určitě. V naší rodině je opravdu biozájem takže zeleninu a ovoce kupujeme na farmářských trzích ale jen od opravdu bio zemědělců ( jestli to tak můžu napsat :-)) To amé vejce a mléko...
4)Cigarety nekouřím a piju jen hodně vyjímečně a s mírou...to samý platí o vdnici a trávě.
5)Jídelníček si už nehlídám ale nechodím do fast foodů a nespu do sebe hnusy...vyjímkou sou cookies ale ty s mírou a jen jednou za čas...Jinak chodím 2x týdně běhat a často jezdím na ergometru,posilko doma vyjímečně i fitko..občas bruslení.
5) Dřív sem chtěla být hubená za každou cenu. teď jednoznačně zdravé hubnutí a pkud možno hubnout jen cvičením a zdravým jídlem ne dietama.
6)Vážím se přibližně 2-3 za týden...mám odchylku tak 2 kila, pokud mám tedy mííň potěší mě to..pokud víc nastupuje depka a pak Zuzana na bodyrock.tv :-)
7) Moje matka - tlustá ale ze mě si dělá srandu takže no comment. No a pak jen jedna hubená kámoška ale teď už zastávám stejný názor jak ona takže dobrý :-)
8) No tak poprvý jsem to začla řešit když mi bylo 11 ale pak až v 7 třídě to sem posilkem zhubla 3 kila a vytvarovala si postavu jenže pak sem přestala cvičit takže jsem ztloustla,potom jsem hubla hladovkama a pak spíš omezováním čímž jsem si zničila metabolismus, teď pořád jím málo ale jelikož mám meťák v háji tak nehubnu takže teď začíná zdravý životní styl :-)

my xxl řekl(a)...

1)jasně, při hubnutí jsopu bílkoviny hodně důležitý, jen moc nemusím rybu, to si dám jen Pangase, semtam filé, když mám fakt hlad... Jinak masíčko miluju ^^
2) nooo, nezajímám se o to, něco málo jsem viděla a slyšela,stačilo mi to. Ale přiznám se, nějakou tu řasenku od těchto firem
3)Spíš ne, jestli jo tak o tom nevím:D
4)Hmm, alkohol si dopřeju na KAŽDÉ akci, ale jelikož jsem tam,kde jsem, rozhodla jsem se že pít nebudu:) A cigarety? Hmmm.. Tak od ledna kouřim,ale hodně pasivně. Jako krabičku mám vždycky, pod postelí schovanou, ale cigaretu dám do úst tak jednou dvakrát do měsíce, respektive závislá fakt nejsem, kdybych se stala, naši mě asi vydědí:)
5) Jako takové ty tabletky třeba,nebo různé zpevňovací tělové krémy? To ne, jen před Vacushapem se namažu tělovým mlékem aby se lépe spalovalo:)
6) Hubnutí=zdraví...
7) Řekla jsem si že jen 1x týdně, ale za tenhle týden jsem na ni stoupla asi 3x:D ale po tom týdnu je určitě větší radost sledovat ten úbytek:) Jasně že ovlivní, když mám o kilčo míň, mám větší chuť do hubnutí, větší motivaci, je to takovej ten krok kdy si člověk uvědomí "tyvole, ono to fakt funguje!!!":D a za dobu co hubnu se mi ještě nestalo že bych nabrala... Jinak předtím jsem na to nějak ohledy nebrala, možná jeden den jsem si řekla že začnu hubnout už konečně, ale druhej den už jsem do sebe zase házela všechno možný:)
8)Táta, ale on je taky tlustej jak prase tak se to snažim ignorovat:) Jinak si nikdo netroufá mě urazit... Jen mamka se mi občas vysměje do xichtu když kontroluju energetickou hodnotu potravin, což teda taky zrovna moc podpora není..:) ale jinak mě podporuje dost...
9) :) viz můj blog,tam je takovej příběh... Nechce se mi to psát znova navíc je to dlouhý a nikoho to ani moc nezajímá:D:)

BTW těším se i na tvoje odpovědi:)

my xxl řekl(a)...

Sakra, mě to napoprvý napsalo že to mám zkrátit:D fail. Tak ten druhej komentář můžeš smazat;)

LamyLucy řekl(a)...

1. Jim maso, ale jen kureci a kruti. Moje segra byla vegetarianka, ale pak spadla z kone, zlomila si panev a zjistili ji chudokrevnost. Od te doby … ani bych vegetarianka byt nechtela, neni to zdravy.
2. BOhuzel, sobecky, nemam cas na nic jinyho nez na uceni, nezvyba mi na nic cas.
3. Biopotraviny jsem jedla posledni tri mesic e pred prazdninama (jedna super restaurace), ale tady proste nemam sanci…haha :X
4. V CR – miluju vinecko biilee, a captaina Morgana. Toquillu a vodku (ochucenou). A koktejly (ale ty si nemuzu kupovat, pac jsou drahy:D ), Rok jsem kourila (segra kouri 4 roky) a ted me to strasnw sere a s cigaret se mi chce zvracet.Fuj.
V USA: NIC NIC NIC …ABSTINENT.
5. Nemuzu pouzivat kosmetiku, protoze moje kuze je moc citliva (alerige a podobne), takze akorat mozna tak neco malo z lekarny …. 
6. Tak samozrejme, ze hubnutim bych se nechtela zdevastovat, ale ja jsem se prave zdevastovala tim, ze jsem jedla shity, takze naopak, tahle zmena mi prospiva.
7. Na Vahu jsem na zacatku lezla kazdej den, ted jsem si urcila Nedeli rano a ododrzuju.
8. Tata mi a moji segre pored rikal jak jsme tlusty, kazdopadne nevi, ze hubnu. Holky nic moc nerikaj, krome jedny, ktera si mysli, ze jsem silenec.
9. Vono kdyz vam krevni testy ukazou sacra vysokej cholesterol, vyssi sanci na cukrovku a vy vidite v zrcadle ty speky, sakra vas prejde chut chodit do McDonalda…

Anonymní řekl(a)...

* Jíte maso? Nebo si jen vybíráte určité kousky?
- ne, že bych se nějakému masu vyloženě vyhýbala, jím nejvíce kuřecí maso, nejraději mám ale krůtí! drůbeží maso je nejdietnější, takže ho upřednostňuji před ostatními druhy. nedala bych si dobrovolně hovězí, protože se těžko kouše. ale mám ráda i rybí maso, především z lososa! ryby jsou zdravé, ale jím je málo :(
* Zajímáte se o testování kosmetiky na zvířatech a o čistě přírodní kosmetiku?
- o to se nezajímám, bohužel. některé přírodní výrobky mám ráda, třeba z Yves Rocher.
* Snažíte se vybírat bio potraviny?
- ne, kupuji to, co se mi líbí, takže ovoce jakékoliv, i bez nápisu bio.
* Pijete alkohol, kouříte cigarety, resp. jiné drogy?
nic z toho, občas si dám víno, šampaňské, ale tvrdý alkohol jsem si už odvykla a ani mi nechutná. z toho jsem vyrostla :)
* Krom udržování jídelníčku a občas nějaké to cvičení, staráte se o své tělo i ještě nějak kosmeticky atd.?
- snažím se o sebe starat jak jen to jde. hodně se starám o své vlasy. dopřávám jim denně při mytí na pár minut masku- místo balzámu a používám mnoho protilámacích a výživných prostředků.
- po sprše své tělo mažu kokosovým tělovým mlékem, krásná aromaterapie a navíc se mi nevysušuje kůže a předcházím tím její stárnutí :)
* Hubnutí za cenu zdraví nebo se má hubnutí rovnat zdraví?
- podporuju jedině zdravé hubnutí, nesnášm jakékoliv extrémnosti a experimenty na své postavě. zdraví máme jen jedno! uvědomila jsem si to dávno a snažím se si dopát jen to nejlepší! každý by měl!
* Jak často lezete na váhu (popravdě! já třeba na ni lezu asi i 4x denně, mě baví na tu digitální stoupat :D to mě přejde až si na ni zvyknu) a jak vás to ovlivní když tam máte víc, méně nebo furt stejně?
- dříve jsem se vážila denně a bylo to lepší, měla jsem větší přehled. teď se vážím tak ob den, ale když se třeba víc navečeřím, tak se druhý den bojím vidět větší číslo tak tam raději nejdu a pár dní počkám :) zítra se vážím, uvidím, co se stalo s mým půlkilem dole. ale byť i půl kila nahoru mi dokže zkazit náladu, zvláště, pokud se předchozí den snažím!
* Je ve vašem okolí někdo kdo si z vás utahuje nebo vás od hubnutí zrazuje?
- nikdo takový. všichni naopak říkají že jsem hubená a nemusím hubnout. kecy v kleci :) mám svou hlavu a zdravé oči, sama posuzuju, co vidím a rozhodně to není nic hubeného.
* Jak vůbec celé to hubnutí začalo? (může te začít už od tloustnutí)
- svu story mám na blogu v rubrice, můžeš si počíst :) je to na dýl. ale hubnu už zhruba 7 let... nebo, lépe řečeno, si udržuju váhu. ta neklesá. je plus mínus 5 kilo furt stejná.

Blackberry

En-Lyss* řekl(a)...

1) Dřív jsem maso byla schopna jíst denně, teď už takové nadšení není. Ale pochutnám si na kuřecím (to na všelijaké způsoby), vepřovém (pouze smažený řízek nebo na grilu) a hovězím (pouze do gáláše a jenom od maminky :P) Nejím maso králičí a různé vnitřnosti.

2) Snažím se kupovat kosmetiku o které vím, že testy na zvířatech nedělá. Přírodní kosmetiku kupuji teprve pár měsíců, protože doposud nebyla šance. Žádný obchod ve městě nebyl. Ale jsem s ní spokojena a budu kupovat dál.

3) BIO je teď IN, říká se. I kdyby nebylo. Celkově se zajímám o ekologii, tak pokud finance dovolí, dopřeju si s radostí BIO potraviny. Ale nejen potraviny, i výše uvedenou kosmetiku. Člověk denně vyhodí a spotřebuje tuny kosmetiky, tak když je způsob jak tuto věc omezit či zmírnit, snažím se toho využít. Bohužel v dnešní době podvodů musí mít člověk jistotu, že je to opravdu BIO, nebo ekologické. Jinak je to ztáta peněz a zbytečná snaha. BIO není jenom šetrné k ŽP, ale i více zdravé, díky nepoužívaným pesticidům. I proto má BIO u mě velké plus.

4) K této otázce bych měla mít u všeho ne, díky mému věku, ale to je dnešní doba. Alkohol zřídka a pouze červené víno (čisté!). Boj s cigaretami zatím úspěšně zvládám. Kdo ví na jak dlouho, už jsem k nim jednou cestu našla. Jiné drogy neužívám, ani v plánu užívat nemám.

5) Otázka je podlě mě odpovězena už BIO zóně :) Pouze co se týče kosmetiky, tak 1 - 2týdně peeling - jak obličej, tak tělo + krémy.

6) Hubnutí = zdravý člověk!

7) Pravidelně 1x denně, vždy ráno. Bohužel mám chvilky, kdy můj jídelnček vyjede z míry, tak na tu váhu vlezu přes den, abych zjistila jak velké jsou škody.

8) Ano je, babička. Paradox je, že sama štíhlostí neoplívá, stále radí co mám a nemám jíst. Ale sama se radami neřídí.

9) Jak? Nad tím jsem ani nikdy pořádně nepřemýšlela. Asi ve 12ti letech (před 4lety) u kamarádky. Jedly jsme pizzu a koukaly na Miss ČR. Ona byla a je stále hubeňounká jako proutek, cpe se vším možným. Ale za cenu zdravý. Návrh zněl, budeme taky takové. Druhý den jsme vyrazily na in-line brusle a začaly držet společnou dietu. Nedopadlo to, po týdnu jsme to vzdaly se zmrzlinou v ruce :D.

Hezký večer :))

Awesome řekl(a)...

1) jsem lakto-ovo
2) pouze netestované výrobky
3) mléko a vejce většinou jsou od známých, domác, zelenina apd ne, je to předražené
4) věřím v karmu, jsem čistá, nic z toho
5)mmm, péče o pleť, někdy tělo namazat, aby kůže byla elastická, ale nic moc jiného
6) to je složité, pokud někdo hubne .. jak bych to řekla .. hladovkou, je to špatně, ale obezita též není zdravá
7)1× za dva týdny i méně :D
8) Kam ti zmizely prsa? Visí to na tobě jako cár ...
9) Když mě cizí člověk na ulici oslovil a řekl mi do očí že jsem tlustá (což jak jsem zjistila nebyla, ale vyvolalo to u mě částečně MA)

Cukřík řekl(a)...

- Snažím se jíst jenom kuřecí maso a tuňáka, ostatní ne.

-Popravdě řečeno, moc se o to nezajímám O:-)

-Jenom tehdy, když maj nižší a pro mě dobrou kalorickou hodnotu.

-Občas :)

- 5 týdně peeling/pleťova máska/hydratační gel, po sprše se vždykcynamažu nějákým hydratačním krémem :)

-Výsledek po hubnutí se má rovnat zdravému stavu, ale kdyby to jinak nešlo, tak hubnutí za cenu zdraví.

-Vážím se každý den - ráno, teda když se mi povede dojít si na velkou na záchod a když jsem den předtím nehřešila. Když vidim větší číslo než minule, obvykle se rozbrečim a celej den o tom dumám - měla jsem čas, co jsem kvůli tomu snědla tabulku čokolády..prostě pitomost. A když je číslo menší, tak to posílí mou víru stát se štíhlá :)

- Ano, v mým okolí je strašně lidí(převážně pubertálních kluků) co si ze mě dělají srandu - řvou na mě, že jsem nakynutá, že bych měla schodit, jak se vůbec můžu odvážit jít ven s těma špekama...a tak dále...v hubnutí mě zrazují holky, se kterýma jsem byla nejlepší kamarádka, ale ony se se mnou, kvůli tomu,že jsem začala držet dietu, přestaly bavit..Pro mě a já pro ně už asi nejsem kamarádka.

- Bejvala jsem hezky hubená, jenže pak přišlo období, co se kámošky začaly cpát chipsama, ale nic nepřibraly - tak jsem si řekla, že můžu taky, že se nic nestane..v průběhu času jsem se dostala na 85kg, předtím jsem i chodila k dietoložce, ale jídelníčky jsem si vymejšlela...bavilo mě jíst a bylo mi jedno jak vypadám. Podle mýho jsem nejhezší postavu měla, když jsem měla 60kg...tam bych se taky chtěla dostat..Jestli chceš, někdy ti to napíšu podrobnějš ;)