středa 6. října 2010

íííííííík

No víte, mám tu novou váhu :) Taky vypočítává váhu kostí, množství tuku, vody a svalů. A tedy proč to ííík? Už včera když jsem ji nastavovala a zkoušela tak mi bylo jasné, že když mám 65 na tamté staré ráno a na téhle 65 večer a oblečená tak, že to prostě je divné. :)
Vážím 63,8 - Tuk 29,1% (na váze je napsáno nadváha, ale podle tabulek jsem zdravá) Voda 51,7% (taky nadváha) Svaly 55,6% (ale v tabulkách se pohybujou mezi 28 až 35) Kosti 5,5 kg

Vážení super ale ty další čísla nevim. Vše mám nastavené na svoje, to jsem kontrolovala, ale že bych měla tolik svalů nebo.. nerozumim tomu a na internetu jsem nic nenašla a ten návod a tabulky v něm řiká něco jiného než váha píše na displeji :( Asi se na to vykašlu, a tohle si nechám vypočítat jednou za čas, jestli jsou nějaké změny. Nevím prostě..

No nic, hlavně že mi to píše fajn číslo na to běžné vážení :) je ale trošku divné najednou vážit o kilo méně, nicméně je fakt že na každé váze kam jsem stoupla jsem měla o kilo méně než na té naší. Při váze 64 jsem se chtěla opět vyfotit pro srovnání úbytku 5 kil, ale to a příští týden, zatím nemám svůj foťák a chci ať to nějak vypadá (mám jen starý digitál ale už nefotí dobře, bylo by to rozmazané a nic bychom v tom neviděly).

Včerejší nákup trval necelé 3 hodiny a to jsme prošly jen pár obchodů, nejdřív zase Marks&Spencer, protože moje máma je blázen (ale mám odtama věci na snídani! musli a takové celozrné sušenky které se dělaj s mlékem). Pak moje milované Yves Rocher. Já mám hodně citlivou pokožku, i když se ptoim tak mě to hrozně pálí, nemluvě o tom když se otřu o cizí pot (takže s přítelem jsem dycky zarudlá a s vyrážkou :D) ale jejich produkty mi vždy pomohou a prostě mi sedí. Vůně nádherné a vlasy po šamponech perfektní. Takže jsem dostala nové tělové mléko, prý i zpevňuje. Pak v Bille spousta jídla, ovoce, džusy, jogurty, hnusné sladkosti a chipsy pro tátu (já si zakládám na tom že jim zdravě, táta na tom že jí nezdravě :D) a hrozně se těším na svoje jídelníčky :) Nakonec odkládám vozík a hledám mamku a ona u jednoho stánku uprostřed té haly ohmatává tepláky (řikala jsem, že nějaké potřebuju) :D takže krásné tepláky za 250,- Mám z toho radost, ale čas uplně v háji :D

Škola je hrozná. Už zase vnímám jak moc některé lidi nechci vidět. Jedna slečna za mnou furt leze a něco hučí, většinou o tom jak nic nestíhá, jak měla skvělej sex a jak prostě kolektiv je hroznej a každej někoho pomlouvá přitom to rozdmýchává hlavně ona. A ke všemu je dost hubená (dělala dřív moderní gymnastiku) ale to mě netrápí protože jsem hezčí v obličeji :D Ne chápete, prostě si to neberu, spíš mi vadí jaká je po osobnostní stránce, je to zlý člověk a ke všemu otravný. Bez lidí by byla škola super, ráda se učím, prostě znalosti zadarmo, kde jinde to seženu? :P

Jídelníček a tak:
  • 6:30 Zbytek tmavého croissantu namazaný tenkou vrstvou medu, vanička ovoce z Billy (kiwi, jahody, hodně ananasu), 1 čokoládový bonbon s datlem a mandlí (chtěla jsem ochutnat, ale nic moc :))
  • 9:00-10:30 Hodina tělocviku = nakonec jen půl hodiny posilování a protáhnutí a zbytek se řešilo předtančení (fakt jsem nešťastná z té třídy a z té holky)
  • 11:40 Nektarinka, bifidrink hollandia + 2 malé "bonbony" sezamová semínka s medem nebo tak, bylo to divné ale chutnalo a nevyčítám si :P
  • 14:30 Pórková polévka, půlka tmavého croissantu
  • 17:00-17:30 Kruhový trénink pro začátečníky
  • 18:30 Bílý jogurt+mrkev
  • 4 kostičky čokolády, no jo.. přestala mě po nich bolet hlava takže aspon něco ale stydim se.. 

    10 komentářů:

    LamyLucy řekl(a)...

    Ahoj Chrissie, ty jo, mas super udaje na vaze !

    (btw mi vysvetli, VYSVETLI, ze ja mam kosti 2,4kg a ty je mas 5,5kg :D ... )
    Vaha i nakupy vypadaji skvele ... ach, jak se mi zastesklo po svobode :) ... tu otravnou spoluzacku chapu ... viz moje :D ... musime to proste prezit, jak jsi napsala :))
    MOC dekuju za rady, co jsi mi napsala... i za podporu :))

    Quinn Morgendorffer řekl(a)...

    To já na digitální vážím víc, ale už jsem si na ty čísla zvykla :) Ale je tam i měření a mám asi 161 cm, čemuž nehodlám uvěřit a zůstávám stále u 163 cm. Jídelníček máš dobrý.

    Cukřík řekl(a)...

    Tyjo...závidim ty tvojí váhu - a procentuální údaje na ní a ten jídelák...slintám, smekám a tleskám zároveň...(jde to vůbec? :D)

    Ať se ti takhle daří i dál ;)

    little-a řekl(a)...

    Tu váhu ti teda závidim. My máme normální digitální váhu. ice váží v pohodě (asi), ale stejně bych radši nějakou která měří tuky, vodu a svaly v těle. Měla bych pak větší přehled...
    Jinak s těma lidma ve třídě mě to mrzí. Nesnáším takové typy lidí jako je ta holka, kterou popisuješ.. nad ti dá brzy pokoj :D :)

    little-a řekl(a)...

    Právě.. potřebuje to hrozně moc peněz. Koukala jsem se na pronájmy v Praze a všechno okolo 5000 a to do toho musíš započítat i jídlo a vodu, topení a tak.. to je kolem 2000-300 a to bychom neutáhli :(

    LamyLucy řekl(a)...

    Ehm, tak me asi chybi pulka kosti nebo ja nevim :D :D :D ... to je fakt divny ! ... to prece vlastne neni mozny ... nemuzu mit extramne lehky kosti nebo tak, protoze jsem si nikdy nic nezlomila a tak ... ja to vykoumam :D

    Ty vahy jsou skvely ... co ja bych bez ni ted delala :P

    Awesome řekl(a)...

    Přesně jak pravíš. Chystám se přejít na veganství, ale musím počkat nejméně ty 3 roky.
    Jídelníček nádherný. Ale ještě hezčí pohyb, dneska bych si měla taky pořádně zacvičit.
    Jinak, já jsem na veterině :).

    megan M* řekl(a)...

    ta váha super a dokonce potěšila - ta se mi líbí :DD
    jídelák je skvělej :P

    jím průměrně, vydržím jíst málo třeba jen týden a v neděli se přejím, takže je to takový každotýdenní hec :D... zkoušela jsem jíst více, ale kila nešla dolů

    my xxl řekl(a)...

    žjou, mám radost že ti měří váha lépe než ta stará :)) tyjo co to všichni máte za vytuněný váhy co vám ukazujou tolik věcí?!:D já jsem ráda když ta moje digitálka hodí hezkou váhu:D
    a jinak taky miluju takové ty nákupy, kdy nakoupíš uplně hrozně moc zdravýho jídla, že si ráno musíš pečlivě vybírat, co sníš ^^ a pak ten pocit napsat to do jídelníčku a vědět,žes nesnědla nic hroznýho..no rpostě... skvělej pocit:D
    a v MaS maj krásný věci, na úrovni, ale neuvěřitelně předražený :) ale s těma sušenkama mi teď fakt děláš chutě, sakra...:D Dala bych si nějaký cookiesy, nebo muffiny...
    Jo a dík za to kafčo,asi z toho udělám denní rutinu, každej den kafčo s medem:D
    Jinak jídelníček máš moc hezkej... :)
    a co se týče té holky,ignoruj ji)) taky máme ve třídě takovou, uplně mi z ní jdou nervy kolem... A uvidíš že až vyjdeš školu, třída ti bude chybět:))

    *** řekl(a)...

    Tak věřím že nová váha potěšila :), jinak s nákupy je tu u nás stejně, plno ovoce, jogurtů, pro nás s mámou celozrnné pečivo a když přijede táta domů tak říká že se tu nedá nic jíst, že je vše až moc zdravé :D
    Nenech si tou holkou zkazit náladu, seznam se s lepšími lidmi a bude ok :) doufám a držím palce :)