středa 13. října 2010

Měření a fotka "pokroku"

2. října ráno (váha 65) -> 13. října ráno (váha 62,9)

(jo, u toho prvního jsem omylem přehodila pod prsama a přes prsa, ale to vám asi došlo, jsem trubka :D)

Počty digitální váhy dnes:
Tuk: 28,8% (nadváha) - o tři desetiny méně než před týdnem
Voda: 51,9% (nadváha) - o dvě desetiny více než před týdnem
Svaly: 54,7% - skoro o číslo méně než před týdnem
Je to jen orientačně! Kdybych si na tu váhu stoupla znovu a nechala si to znovu vypočítat, bude to vypadat trochu jinak... takže mě ani netrápí že mi ubyly svaly nebo že jsem měla víc vody. Jinak dole je ještě fotka, já se 69 a já s 62,9 :)

Řeknu vám, němčina je hrozný jazyk :D Dělat didaktický test z němčiny bylo jak nějaký brutální horor, ale zadavatelem byl můj tělocvikář a on je celkem vtipálek takže alespoň to zadávání bylo fajn. Všechny testy mám za sebou a teď nastupuje opět učení :( takže se začínám zase stresovat. Jinak na sójový mlíko už jsem si zvykla (ani to netrvalo dlouho) a hodně mi vyhovuje. Maso mi chutnalo a to jsem ho podle mě mohla udělat ještě mnohem lépe.. ale maso by se tomu řikat nemělo. To si jen pak lidí od toho moc slibují, je to fakt jiné... konzistencí třeba jako ryby a chutí jakoukoli si uděláte což je fajn. Rozhodně si ho budu dělat často, hlavně když nebudu mít peníze nebo nápady a nebo energii se s něčím patlat. Je výborné studené i teplé i ještě neudělané jako sušina :D

Dnešní jídelníček:
  • 6:00 Banán, miska cereálií se sójovým mlíkem
  • 10:00 Jeden toust z tmavého chleba, máslo, trochu šunky a jeden plátek eidamu, 2 mrkve
  • 11:00 Kafe (se sój. mlékem, chutnalo mi to jako takové to kafe co se dává dětem :))
  • 13:00 Wok zelenina se sój. masem a 1 rajče
  • 16:00-16:30 Kick box pro začátečníky (hrozně se těším, fakt mě to baví :))
  • 18:00 Řecký jogurt s medem

Jinak další odpoveď, ale tentokrát stručná... Snažíte se vybírat bio potraviny?
Ne. Za prvé v supermarketech tomu nevěřím, v plno jiných obchodech taky ne... mám sen pěstovat si vlastní koření, bylinky, zeleninu. No bohužel se bojím, že to bude fakt jen sen. Ale bylo nádherný jednou si s dědou přivstat, vyjít z chaty na zahradu v chladném ránu a vydlabat brambory ze země a pak je mít na oběd jen se solí a máslem. Za tuhle vzpomínku jsem mu moc vděčná :) Chtěla bych jednou nakupovat maso a další potraviny přímo od chovatelů a pěstitelů, ale to je taky až do budoucnosti. Zatím se bez toho obejdu, protože musím no...



69 kilo, před prázdninami


62,9 kilo, dnes před obědem

Tuhle sem dávám jen pro vysvětlení, proč mám celkem nízká číslo při měření pasu. Mám ho od přírody o něco uzší, ze předu to neni tolik vidět jako zezadu...

Tak co? Musím si přečíst váš názor protože vy máte mnohem lepší oči než já! Mám sklony se buď podcenit nebo přecenit... na té fotce ze předu nevidím snad žádné rozdíly krom toho že jsem na té dnešní dala nohy mírně od sebe ale z boku myslim že je vidět menší zadek a bříško.

11 komentářů:

*** řekl(a)...

Myslím, že pokrok vidět je, určitě na bříšku zboku. A pas máš hezky úzký :)
Jídelníček krásný a kick box si užij :) taky mě bavil

Lady Americana řekl(a)...

pokrok je určitě vidět ;-) a ten pas máš fakt super =) já se snad těch svých výsledků nedokčám :D ale trpělivost přináší růži se říká..:)
a s tou němčinou :D neříkám nic,protože já sama jsem se jí NIKDY neučila a ani bych asi nechtěla..neříkám,že je to děsnej jazyk,ale mě se prostě nelíbí =/ :)) já se už od 4. třídy na základce učila jen ájinu a to mi vždycky a doteď stačilo,naopka obdivuju lidi,co se učí třeba tři jazyky najednou a tak :)
no a mě teď nastupuje zas práce,to taky bude něco,ale už se těším,až si vydělám penízky:)
a to sójové maso by mě taky zajímalo jak chutná =) dá se normálně koupit v supermarketech nebo kde?
a s tím dědou věřím,že to musel být zážitek..:) dneska s těmi potravinami je to děs,nevíš,jestli tomu máš věřit,jestli je to fakt bio,nebo nějaký umělý patly matly..:D =/

Awesome řekl(a)...

Dneska taky dám kick box, je to zábavné :D a cítím se tak silně :D.
Jídelníček skvělý, jde vidět, že jdeš za tím co chceš. Fotky - rozdíl jde vidět neuvěřitelně. Bříško, zadeček a stehna. Celkově se mi zdá, že jsi se zpevnila. Boky půjdou spevnit :P. Na to je ten kick box též ideální. Myslím že na Hanky Kynychové stránkách jsou nějaké cviky znáš to tam? (hejbejse.tv). Radši končím :D

LamyLucy řekl(a)...

Mno ja rozdil vidim ... a ty se citis lepe? :)

Jinak priznavam, ze mas fakt odvahu, ja bych sem svoje fotky proste taklhe nestrcila ... :))

Jinak to sojovy mliko si dneska pokusim koupit :) Drz mi palce at ho najdu ;)

Ta vzpominka s bramborama je uplne kouzelna :) !!!!

A ty bio --- chodily jsme se segrou do Bio restaurace, kde meli vyborny veci k obedu a bocas nejakej bio jogurt, ale jinak jsem to moc nekupovala, je to moc drahy ...

Anonymní řekl(a)...

úplně špatnou postavu nevidím, to vůbec.. stačilo by se zbavit boků, co jakoby "přetékají", trochu bych se snažila zhubnout stehna a jinak bříško není zas tak strašné, ale kdybys narovnala páteř, bylo by to lepší :) když se prohýbáš, tak se ti bříško automaticky vystrčí dopředu..
ale jinak máme dost podobnou postavu teda! já mám možná větší bříško a určitě zadek. stehna asi stejná.

jídleníček super!

Blackberry

Anonymní řekl(a)...

já jsem jí sem na net dala a doporučila, protože už se opravdu nemůžu dívat na to, jak se všechny holky nesnáší, říkají, že jim beztak nic nepomůže, že jsou zoufalé a že je celá snaha beznadějná a tak podobně tohle prostě nemůžu poslouchat. proč tolik pesimismu? proč tolik nenávisti ke SVÉ VLASTNÍ osobně? hodně lidí potřebuje pomoct, jinak budou celý život nešťastní byť jen kvůli takové věci jako je číslo na váze..
každý vypadá a váží různě. každý s tím MŮŽE něco udělat. stačí jen chtít a mít dobrou motivaci. ale ať mi nikdo netvrdí, že na to nemá, že se stejně nikdy sám sobě líbit nebude apod...

Blackberry

Quinn Morgendorffer řekl(a)...

Já právě vidím rozdíly na té fotce zepředu- ruce a nohy každopádně.

Anonymní řekl(a)...

nemyslím si, že se to týče jen holek 15 a méně. mohou to být i starší holky a dokonce si myslím, že to mohou být i 20, 30 + ... proč by ne.. někdo má tak nízké sebevědomí, nemá se rád, nedaří se mu... a na věku nezáleží.. ale tyhle mladší holky to asi zasahuje nejvíc, co se otázky vzhledu týče!

Blackberry

Anonymní řekl(a)...

já nepoznala žádné osobně... ale vím, že existují. při hubnutí je to důležité a málokdo to ví. že je třeba mít sebedůvěru a věřit si a mít se taky rádo... no.. téma na dlouhé debaty :)

Blackberry

my xxl řekl(a)...

Nějaká změna tam určitě je:) hlavně z boku je toho vidět hodně ;)
Jinak,tobě ta sója fakt chutná? mě to příjde hrozně umělý, fuj...
Jídelníček máš krásnej, jen bych si moc nezahrávala s tím medovým jogurtíkem navečer;)

Luna řekl(a)...

Míry máš pěkné - obdivuji ten pas - taky bych brala mít v něm 66 cm (jsem skoro o deset centimetrů menší a v pase mám skoro 70 cm - dost hrozné, já vím).
Postavu nemáš vůbec špatnou - a zlepšení vidět je. Sice trošičku, ale je! Gratuluju ;)